اپل تلفن‌های گلکسی اس ۳، گلکسی نوت و تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ را به مدل‌های مورد شکایت علیه سامسونگ افزود

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امکان جستجوی محلی گریبان‌گیر سامسونگ خواهد شد.
تبلیغات

شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که چرا تنها مدل‌های قدیمی سامسونگ مورد شکایت اپل قرار گرفته‌اند و مدل‌های جدید مانند گلکسی نوت یا گلکسی اس ۳ در لیست محصولات نقض اختراع‌های ثبت شده اپل به چشم نمی‌خورند. بسیاری از ما به خاطر داریم که سامسونگ به‌روزرسانی را برای تلفن Galaxy S III منتشر کرد که در آن جستجوی محلی از این تلفن هوشمند حذف شد. حال اینطور که معلوم است امکان جستجوی محلی گریبان‌گیر سامسونگ خواهد شد. با زومیت همراه باشید تا با جزییات شکایت جدید اپل آشنا شوید.

اینطور که معلوم است این جنگ قانونی بین اپل و سامسونگ پایانی ندارد، اپل از دادگاه خواسته است تا مدل‌های جدید سامسونگ را نیز به لیست شکایت اضافه کند. محصولات جدید اضافه شده در لیست، شامل مدل پرچم‌دار این شرکت، گلکسی اس 3 و همچنین گلکسی نوت و گلکسی نوت 10.1 است. اگر تصور می‌کردید که به‌روزرسانی رابط کاربری و تغییر ساختاری این گوشی‌ها می‌تواند آن‌ها را در امان نگه دارد، کاملا اشتباه کرده‌اید. در ضمن این موضوع را خاطر نشان کنیم که این شکایت کاملا جدا از پیروزی اپل بر سامسونگ با 1 میلیارد دلار خسارت است و موضوع شکایت متفاوت است.

شکایت جدید اپل، به ۸ اختراع ثبت شده جدید این شرکت اشاره دارد که بنا بر ادعای اپل محصولات جدید سامسونگ از آن‌ها بدون پرداخت مجوز استفاده می‌کنند. در ادامه ۳ مورد از اختراع‌های ثبت شده مورد شکایت اپل را مشاهده می‌کنید:

  • پتنت شماره 721 که مربوط به نحوه بازکردن قفل (Slide to Unlock) است.
  • پتنت شماره 604 که مربوط به جستجوی کلی در اطلاعات موجود در دستگاه و اینترنت است. سامسونگ این قابلیت را به‌تازگی و از طریق به‌روزرسانی حذف کرد.
  • پتنت شماره 647 که قبلا اپل، اچ‌تی‌سی را با آن هدف قرار داده بود و مربوط به کلیک کردن روی شماره تلفن هایی است که درون ایمیل قرار دارند و باعث برقراری تماس یا انتخاب‌های دیگر با شماره مورد نظر می‌شود.
  • به‌نظر شما این مسئله چگونه تمام می‌شود؟ بهتر است سامسونگ تغییر استراتژی بدهد و ایده‌های نو به کار ببرد، یا اپل به قیمت مناسب اجازه استفاده از این پتنت‌ها را به دیگر شرکت‌ها بدهد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات