لنوو تبلت ویندوز خود را با نام Thinkpad Tablet 2 معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش لنوو تبلت ویندوز ۸ خود را در نمایشگاه Computex تایپه معرفی کرد، ولی در آن زمان اطلاعات کاملی از مشخصات فنی Thinkpad Tablet 2 ارایه نشده بود و حتی نمی‌دانستیم که این تبلت مجهز به کدامیک از دو نوع پردازنده اینتل یا ARM خواهد بود. اما دیروز لنوو رسما مشخصات فنی تبلت ۱۰ اینچی ویندوز ۸ خود را که مجهز به پردازنده اتم اینتل می‌باشد، اعلام نمود.
تبلیغات

تبلت ۱۰ اینچی لنوو مجهز به پردازنده اتم اینتل بوده و در نتیجه سیستم‌عامل آن نیز Windows 8 Pro خواهد بود.  به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد این محصول را جایگزین تبلت اندرویدی Thinkpad کند. مشخصات مهم دیگر Thinkpad Tablet 2 به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش IPS با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل
  • 10 ساعت طول عمر باتری
  • امکان انتخاب شبکه 3G و یا 4G
  • پورت Micro-HDMI
  • دو دربین 2 و 8 مگاپیکسلی
  • وزن ۵۹۰ گرم، ضخامت ۹.۸ میلی‌متر

بر اساس اطلاعاتی که در چند روز اخیر به بیرون درز کرده بود این تبلت ضخامتی در حدود 9.8 میلیمتر خواهد داشت تا فضای کافی برای تراشه NFC، قلم دیجیتال که درون تبلت قرار می‌گیرد و سیستم اسکن اثر انگشت (Fingerprint) داشته باشد. همچنین این تبلت در کنار یک صفحه کلید اختیاری، و یک پایه با امکان اتصال به 3 پورت USB، یک HDMI و یک پورت شبکه، به فروش می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط:

    موضوعی که هنوز آشکار نشده قیمت این محصول است و Lenovo اعلام نموده که این تبلت در ماه اکتبر (مهر ماه یا ابتدای آبان ماه) نزدیک به تاریخ انتشار ویندوز 8 به بازار عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد این تبلت به دلیل استفاده از پردازنده اتم اینتل قیمتی کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار خواهد داشت.

    Thinkpad

    نظر شما در مورد شانس موفقیت این محصولات در مقابل سرفیس چیست؟ شرکت‌های سازنده با چه سیاستی می‌توانند با مایکروسافت رقابت کنند?

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات