مقایسه تبلت Galaxy Note 10.1 با Galaxy Tab 2، نسل سوم آیپد، A700 ایسر و ترنسفورمر اسوس [بروز شد]

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
پس از درز اطلاعات و تصاویر گلکسی نوت ۱۰.۱ و همچنین اعلام آغاز پیش‌فروش آن، بالاخره روز گذشته سامسونگ بصورت رسمی تبلت Galaxy Note 10.1 را معرفی نموده و اعلام کرد که در همین ماه وارد بازار خواهد شد. تبلت گلکسی نوت مجهز به قلم دیجیتال S-Pen بوده و از شبکه‌های مختلف بی‌سیم مانند Wi-Fi, 3G و یا LTE پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی نوت ۱۰.۱ همچنین دارای یک پردازنده ۴ هسته‌ای Exynos به همراه ۲ گیگابایت حافظه RAM می‌باشد. در ادامه مقاله جزئیات بیشتر به همراه ویدیو، گالری عکس و مقایسه این تبلت با تبلت‌های برتر بازار را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

سامسونگ اولین بار گلکسی نوت ۱۰.۱ را در MWC به نمایش گذاشت نسخه اولیه مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای بود اما در نسخه نهایی که به زودی وارد بازار خواهد شد از پردازنده ۴ هسته استفاده شده است. سامسونگ یک ویدیو رسمی نیز از رابط کاربری این تبلت منتشر کرده که در آن کارایی صفحه چندلمسی و همچنین کاربرد قلم دیجیتال نمایش داده شده است.

سامسونگ همچنین کدهای مربوط به قلم S-Pen این تبلت را منتشر نموده تا تولیدکنندگان نسبت به ساخت نرم‌افزارهای سازگار با این قلم اقدام نمایند. این شرکت کره‌ای تمرکز خود را برروی کارایی و بهره‌وری S Pen و نرم‌افزار S Note قرار داده و سعی در نمایش کارایی این ۲ دارد.

گلکسی نوت ۱۰.۱ مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی، سیستم‌عامل اندروید ۴، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۱.۹ مگاپیکسلی در جلو، حافظه ذخیره سازی ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، اسلات MicroSD و باتری 7000mAh است. ابعاد این تبلت ۲۶۲ در ۱۸۰ در ۸.۹ میلی‌متر و وزن آن نیز ۵۸۵ گرم می‌باشد.

نکته ناامید کننده در تبلت جدید سامسونگ مربوط به رزولوشن نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آن است. برخلاف انتظاراتی که از این تبلت می‌رفت، Galaxy Note 10.1 دارای رزولوشن 1280x800 پیکسل می‌باشد.

tablet compare

هنوز قیمت Galaxy Note 10.1 اعلام نشده ولی همانطور که پیش‌تر اعلام گردید در همین ماه وارد بازار خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تبلت جدید سامسونگ چیست؟ شانس موفقیت آن را چقدر می‌دانید؟

بروز رسانی:

قیمت تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ در آلمان نسخه Wifi حدود ۵۹۹ یورو و نسخه 3G نیز ۶۹۹ یورو اعلام شده همچنین پیش فروش این تبلت در وب سایت بریتانیایی Mobicity با قیمت ۶۴۹ پوند برای نسخه 3G با ۱۶ گیگابایت آغاز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات