نیکون به زودی، دوربین عکاسی مبتنی بر اندروید خود را معرفی می‌کند

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌هاست که شاهد قابلیت جدید و جذابی در دوربین‌های عکاسی، نبوده‌ایم اما ممکن است به زودی از محصول جدید نیکون با قابلیت‌های متفاوت پرده‌برداری شود.
تبلیغات

براساس شایعات تازه‌، نیکون قرار است در ۱ شهریورماه دوربین عکاسی جدید خود را با نام Coolpix S800 معرفی کند. این دوربین فشرده مجهز به سیستم‌عامل اندروید خواهد بود و کاربر امکان دانلود اپلیکیش از Google Play را از طریق اتصال Wi-Fi خواهد داشت.

براساس اطلاعات شایع شده، دوربین جدید point-and-shoot نیکون دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی، GPS و شبکه Wi-Fi است. این دوربین مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۲.۳ بوده و انتظار می‌رود سنسور آن ۱۶ مکاپیکسلی باشد. براساس گزارش Nikon Rumors دوربین نیکون Coolpix S800 مجهز به لنز 25-250mm نیز می‌باشد.

هنوز رزولوشن صفحه نمایش ۳.۵ اینچی این دوربین مشخص نشده است. اما اگر این اطلاعات حقیقت داشته باشند کاربر براحتی می‌تواند از طریق دوربین خود به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته و تصاویر گرفته شده را به سرعت به اشتراک بگذارد.

هیچ‌کدام از اطلاعات منتشر شده هنوز تایید نشده‌اند، حتی هنوز مشخص نیست که دوربین فشرده بعدی نیکون مجهز به سیستم‌عامل اندروید باشد، اما از آنجایی که Polariod در CES امسال دوربین مجهز به سیستم‌عامل اندروید را معرفی کرد و از طرفی دوربین‌های فشرده مدت‌هاست که دستخوش تغییر جدی نشده‌اند، نیکون می‌تواند با ارائه یک دوربین اندرویدی مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند.

به هر حال تا ۱ شهریور یا ۲۲ آگوست همه چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات