اسناد ۱۳۲ صفحه‌ای نفوذ آیفون را در طراحی رابط کاربری تلفن‌های گلکسی سامسونگ نشان می‌دهند

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
نبرد میان سامسونگ و اپل به اوج خود رسیده است، امروز اسناد ۱۳۲ صفحه‌ای منتشر شده که بصورت شفاف نشان می‌دهند سامسونگ قسمت‌های مختلف طراحی آیفون را در ساخت رابط کاربری تلفن گلکسی خود تقلید کرده است. برای بسیاری از کاربران به وضوح مشخص نبود که منظور از شکایت اپل و کپی‌برداری سامسونگ از آیفون کدام قسمت‌ها است اما با نگاهی به این اسناد می‌توان منظور اپل را بطور کامل متوجه شد.
تبلیغات

این اسناد نشان می‌دهند که سامسونگ بخش‌های مختلف رابط کاربری گلکسی را از روی آیفون الگو برداری کرده است. براساس این اسناد سامسونگ تنها بخش‌های مختلف رابط کاربری خود را با تقلید از روی رابط کاربری آیفون و با اعمال تغییرات جزئی ایجاد نموده که عموما باعث پیچیده‌تر شدن رابط کاربری شده و هنوز رابط کاربری اپل بهتر است.

با نگاهی به این اسناد به راحتی می‌توانید منظور اپل از شباهت و یا کپی‌برداری رابط کاربری تلفن‌های هوشمند سامسونگ با آیفون را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید قسمت‌هایی که آیفون و اندروید از یکدیگر الگوبرداری کرده‌اند را نیز تشخیص دهید.

این اسناد نشان می‌دهند که سامسونگ از رابط کاربری آیفون اپل در سال ۲۰۱۰ تقلید کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟ اگر در نبرد بین سامسونگ یا اپل طرفدار یکی از این دو شرکت بوده‌اید، آیا این اسناد ۱۳۲ صفحه‌ای نظر شما را تغییر داده است؟ به نظر شما کدام شرکت می‌تواند در این دادگاه پیروز باشد؟

کلیه مقالات مربوط به دادگاه اپل و سامسونگ را در این آدرس مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات