زیباترین استادیوم‌های المپیک به روایت تصویر

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درست است که مهم‌ترین بخش هر المپیک، مدال‌آوری‌ها، افتخار آفرینی‌ها، اشک‌ها و لبخند‌های ورزشکاران، مربیان و هواداران است، اما حواشی این رویداد بزرگ نیز اهمیت خیلی زیادی دارند. دیروز مطلبی درباره تکنیک‌های عکاسی رویترز در المپیک لندن نوشتیم و امروز می‌خواهیم نگاهی به بهترین ورزشگاه‌های ساخته شده در المپیک لندن و المپیک‌های بیاندازیم که هر کدام در نوع خود یک شاهکار معماری محسوب می‌شوند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن، مدتی است که آغاز شده و محرزا اصلی‌ترین اخبار مربوط به نتیجه مسابقات و آمار کسب مدال‌ها و تصاویر زیبا از حرکات ورزشکاران و حواشی آن است.

مقاله‌های مرتبط:

    اما واقعیت آن است که این رویداد دیگر یک رویداد ورزشی صرف نیست. ورزشکاران و طرفدارانشان از سراسر کره خاکی جمع می‌شوند تا با هم رقابت کنند. صنعت توریسم ناگهان با سود‌های کلان مواجه می‌شود، خبرنگاران و عکاسان ورزشی بهترین فرصت را برای پیشرفت و شهرت دارند، رقابت رستوران‌ها و هتل‌ها بالا می‌گیرد، سرویس‌های رسانه‌ای از تلویزیون تا اینترنت برنامه‌های ویژه المپیک می‌گذارند و ... .

    کمتر پیش می‌آید در میان خیل عظیم اخبار المپیکی، درباره معماری ورزشگاه‌های زیبا و پر زرق و برق المپیک چیزی بخوانید یا ببینید! به هر حال ما تصمیم گرفته‌ایم تا این کار را انجام دهیم و نگاهی عمیق به طراحی خیره‌کننده ورزشگاه‌های مخصوص المپیک بیاندازیم.

    در بالا ابتدا چند تصویر از ورزشگاه‌های المپیکی که در لندن در حال برگزاری است، را می‌بینید و پس از آن، می‌توانید بهترین طرح‌های المپیک‌های قبلی را نیز مشاهده کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات