سامسونگ اندروید ۴.۱ را برروی گلکسی اس ۳ به نمایش گذاشت

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این موضوع کاملاً قابل درک است که کاربران تلفن گلکسی اس ۳ سامسونگ& مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی و استفاده از اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی باشند. سیستم‌عاملی که تغییرات جذاب و دوست‌داشتنی در آن اعمال شده و توقع ارائه آن روی پرچم‌دار سامسونگ کاملاً بدیهی است. حال سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۴.۱ را برای این تلفن آماده کرده و در نمایشگاه IFA 2012 به نمایش گذاشته است. در ادامه ویدئو کارکرد آن را به همراه توضیحات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اگر شما هم جز خریداران گلکسی اس ۳ سامسونگ هستید خبر خوش این است که به‌زودی قادر خواهید بود تا از امکانات آبنبات پاستیلی اندروید روی تلفن خود لذت ببرید. فعلا این بروز رسانی روی تلفن‌های LTE شبکه ودافون آلمان اعمال شده است.

البته لازم است بدانید که بسیاری از امکانات جذاب اندروید ۴.۱ در پشت رابط کاربری سنگین TouchWiz سامسونگ پنهان شده است. اما خوشبختانه سرویس‌های Google Now و Google Voice حاضر هستند و کاربران می‌توانند از دستیار صوتی گوگل در کنار S Voice سامسونگ استفاده نمایند.

متأسفانه مهم‌ترین تفاوتی که بین اندروید ۴.۱ نصب شده روی Galaxy Nexus با Galaxy S III مشاهده می‌شود عدم حضور Project Butter روی گلکسی اس ۳ است.

هنوز سامسونگ تاریخ دقیق ارائه بروز رسانی اندروید ۴.۱ برای تلفن‌های گلکسی اس ۳ کشورهای مختلف دنیا را اعلام نکرده اما شایعات حاکی از آن هستند که در همین هفته این بروز رسانی ارائه شود.

صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه IFA 2012 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات