سامسونگ اولین Google TV خود را معرفی کرد

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما از وجود استاندارها و اسم‌های متفاوتی که سازندگان تلویزیون روی محصولات خود می‌گذارند سردرگم شده‌ایم. اما اینطور که به نظر می‌رسد، کم کم با حضور سونی و ال جی در اکوسیستم گوگل، بازار به سمت یکپارچگی پیش می‌رود. سامسونگ، تولیدکننده قدرتمند تلویزیون نیز به این جمع پیوسته واولین گوگل‌ تی‌وی خود را به نمایش گذاشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

سامسونگ تا پایان سال میلادی اولین Google TV خود را وارد بازار خواهد کرد. این تولیدکننده کره‌ای در حال حاضر طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند را وارد بازار کرده و بازار اپلیکیشن‌های مخصوص به خود را نیز عرضه کرده است. اما بنا به گفته بلاگ رسمی گوگل، تلویزیون جدید سامسونگ همزمان از محتوا، محصولات و اپلیکیشن‌های هر ۲ شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

سال گذشته نیز اریک اشمیت اعلام کرد که تا تابستان سال 2012 بسیاری از تولیدکنندگان اصلی تلویزیون، Google TV را در محصولات خود پیاده‌سازی خواهند کرد. با اینکه سامسونگ یک تولید کننده اصلی در این بازار است اما این طور که به نظر می‌رسد این تنها یکی از ده‌ها محصول این شرکت خواهد بود و شاید همه تلویزیون‌های آینده سامسونگ از گوگل تی وی پشتیبانی نکنند.

با ارزان شدن قیمت پردازنده‌های ARM استفاده از آنها در ابزارهای مختلف از جمله تلویزیون‌ها، گسترش یافته و به زودی اکثر تلویزیون‌های بازار هوشمند خواهند شد.

به نظر شما وجود یک اکوسیستم مشترک بین سازندگان تلویزیون چه فواید و چه مضراتی دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات