توشیبا لپ‌تاپ Satellite S955 وسه اولترابوک U925t ،U945 و P845t را معرفی نمود

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این‌طور که به نظر می‌رسد نمایشگاه IFA تبدیل به یک میهمانی برای محصولات ویندوز 8 شده است، و توشیبا نیز سهم مهمی‌ از این موج جدید را دارد. اما سوالی که مطرح می‌شود آن است که کدام فرم فکتور برنده نهایی ویندوز 8 خواهد بود؟ توشیبا به همین منظور در کنار لپ‎تاپ و اولترابوک‌های مختلف، مدلی را عرضه کرده که تا حد زیادی یک نوآوری در طراحی صنعتی به حساب می‌آید. با زومیت همراه باشید تا با چهار محصول جدید توشیبا آشنا شوید.
تبلیغات

Satellite U925t

توشیبا در نمایشگاه IFA اولترابوکی را معرفی کرد که دارای یک صفحه‌کلید کشویی است و هنوز سخنی در مورد قیمت آن بیان ننموده است. این اولترابوک از یک صفحه‌نمایش 12.5 اینچی که با شیشه گوریلا پوشیده شده بهره می‌برد. صفحه‌کلید این اولترابوک دارای روشنایی پس‌زمینه است و به گونه‌ای طراحی شده که صدای بسیار کمی‌ را به هنگام فشردن دکمه‌ها ایجاد می‌کند. وزن این اولترابوک نزدیک به 1.36 کیلوگرم است و 0.8 اینچ ضخامت دارد. از یک دوربین 3 مگاپیکسلی با فوکس اتوماتیک در پشت استفاده می‌کند و در جلو یک دوربین با‌ کیفیت پایین‌تر دارد.

این اولترابوک دارای پردازنده Core i5، کارت گرافیک HD4000 اینتل و 128 گیگابایت SSD است. از سیستم نمایش تصویر بدون سیم اینتل پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از آن باید ست‌تاپ‌باکس مخصوص این تکنولوژی را تهیه کنید. دارای دو پورت USB 3.0 ، یک HDMI، یک پورت 3.5 میلیمتری هدفون، تنظیم صدا و یک دکمه برای خاموش کردن چرخش اتوماتیک تصویر است.

Satellite U945

این محصول یک اولترابوک 14 اینچی است و قیمت آن از 700 دلار شروع می‌شود. از پلاستیک آبی رنگی تشکیل شده است و کیفیت خیلی بالایی در ساخت بدنه ندارد. شما بین پردازنده Core i3 و Core i5 می‌توانید انتخاب کنید. یک‌هارددیسک 500 گیگابایتی به همراه یک SSD با حجم 32 گیگابایت به منظور افزایش عملکرد در این اولترابوک قرار داده شده است. وزن آن اندکی کمتر از 1.8 کیلوگرم است و ضخامت آن به 0.78 اینچ می‌رسد. دارای دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت شبکه و HDMI است.

Satellite P845t

این اولترابوک که از دید توشیبا یک محصول رده‌بالا به حساب می‌آید و برای تجهیز آن تقریباً در هیچ قسمتی کوتاهی صورت نگرفته است، دارای یک صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن (متأسفانه بدون انتخاب) 1366 در 768، 750 گیگابایت‌ هارددیسک و 6 گیگابایت رم است. شما می‌توانید میان Core i3 و Core i5 یکی را انتخاب کنید. از سیستم صوتی‌ هارمن کوردن استفاده می‌کند و دارای یک پورت HDMI، سه پورت USB 3.0، پورت شبکه و سیستم پخش تصویر بدون سیم اینتل است. همچنین سیستم شارژ در حالت Sleep و پخش موزیک در حالت Sleep را پشتیبانی می‌کند. بدنه خوش‌ساخت آلومنیومی‌ دارد و شاید تنها مشکل این مدل رزولوشن پایین صفحه‌نمایش آن باشد.

Satellite s955

این مدل را به دلیل‌اندازه بزرگتر، نمی‌توان در دسته اولترابوک قرار داد. هر چند که ضخامت زیادی ندارد و 30 درصد از مدل قبلی خود نازکتر است. پردزانده این لپ‌تاپ از نوع Ivy Bridge شرکت اینتل مدل Core i5 یا پردزانده AMD A8 APU است.

[widgetkit id=226]

شما برای این لپ‌تاپ می‌توانید تا 8 گیگابایت رم و 750 گیگابایت‌ هارددیسک را انتخاب کنید. این لپ‌تاپ تنها دارای سیستم شارژ در حالت Sleep است و از پخش موسیقی در حالت Sleep بهره‌مند نیست. دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 ،HDMI، پورت شبکه، بلوتوث 4.0 و یک DVD Drive را دارا است. هنوز درمورد قیمت این محصول حرفی زده نشده است.

این محصولات از 26 اکتبر روزی که ویندوز 8 نیز رسما آغاز به کار می‌کند، در بازار به فروش خواهند رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات