لنوو تبلت ۱۰ اینچ هیبریدی IdealTab S2110 را معرفی کرد: اندروید ۴، پردازنده ۲ هسته‌ای و قیمت ۳۹۹ دلار

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در IFA 2012 تبلت هیبریدی ۱۰ اینچی خود را معرفی کرد. این دستگاه که IdeaTab S2110 نام دارد، مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای Qualcomm، نمایشگر ۱۰ اینچ IPS و نسخه ۴.۰ اندروید است. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدئو مربوط به این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

لنوو تبلت جدید اندرویدی خود، که شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشت را در IFA 2012 رسما معرفی کرد. این تبلت تبدیل‌شدنی، مجهز به یک نمایشگر IPS با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ و شدت نور ۴۲۰ نیت است. این دستگاه از یک پردازنده دوهسته‌ای Qualcomm 8060A با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، یک دوربین جلوی ۱.۳ مگاپیکسل، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل و قابلیت اتصال WCDMA/EVDO بهره می‌برد.

لنوو پوسته اختصاصی خود را روی اندروید ۴ (ساندویچ بستنی) این دستگاه نصب کرده است.

از دیگر مشخصات تبلت جدید لنوو می‌توان به بلوتوث ۴.۰ و WiFi اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت، بدون قابلیت استفاده از microSD عرضه خواهد شد.

اگر بخواهید قابلیت بیشتری را به این تبلت بیافزایید، یک داک کی‌بورد نیز برای این تبلت وجود دارد که می‌توان به همراه تبلت خریداری کرد. این داک نه‌تنها یک کی‌بورد فیزیکی خوش‌دست را به این دستگاه اضافه می‌کند، بلکه یک اسلات حافظه SD و یک باتری اضافی که ۱۰ ساعت عمر باتری را افزایش می‌دهد نیز به آن می‌افزاید.

این تبلت هم‌اکنون در بازار موجود است و قیمت مدل بدون داک آن ۳۹۹ دلار و مدل همراه با داک کی‌بورد ۴۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات