دل از تبلت هیبریدی XPS 10 و تبلت قابل تبدیل به اولترابوک XPS Duo 12 پرده‌برداری کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی دل با دست پر به برلین آمده است. این کمپانی با رونمایی از دو محصول جدید توجه همگان را به خود جلب کرده است. یکی از آن‌ها یک تبلت هیبریدی با نام XPS 10 است و دیگری تبلت تبدیل شدنی به اولترابوک با نام XPS Duo 12 است. در ادامه می‌توانید مشخصات این دو تبلت را به همراه تصاویر آن‌ها مشاهده کنید.
تبلیغات

کمپانی Dell که مدتی است با مشکل کاهش فروش در بازار مواجه شده، در نمایشگاه IFA 2012 از دو محصول جدید مبتنی بر ویندوز ۸ رونمایی کرد.

اولین محصول آن‌ها XPS 10، یک دستگاه ویندوز RT هیبریدی است که آخرین سیستم عامل مایکروسافت را روی یک نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی دارد. دل می‌گوید که این دستگاه تا ۲۰ ساعت عمر باتری دارد، ولی جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری و پردازنده این دستگاه را اعلام نکرد.

محصول دیگر دل که توجه بیشتری را به خود جلب کرده XPS Duo 12 است که از یک نمایشگر ۱۲.۵ اینچ لمسی بهره می‌برد. وقتی آن را می‌بندیم، ظاهرش همچون لپ‌تاپ‌های سری XPS دل است. پوشش این دستگاه از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده است.

برای رفتن به حالت تبلت، به‌سادگی نمایشگر Duo 12 را می‌چرخانید و آن را روی کی‌بورد فشار می‌دهید. این دستگاه با پردازنده‌های اینتل و در گزینه‌های مختلف (تا Core i7) ارائه می‌گردد. کی‌بورد این دستگاه نور پشتی دارد که هم باعث زیبایی و هم سادگی کار با آن در مکان‌های تاریک می‌شود.

هر دو محصول دل در سال جاری پس از معرفی رسمی ویندوز ۸ عرضه خواهند شد. در ویدئوی زیر می‌توانید این محصول را در IFA 2012 ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات