سونی تبلت Xperia Tablet S را معرفی کرد: جایگزین لپ‌تاپ و کنترل از راه دور

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
مطالعه 4 دقیقه
سونی تبلت باریک، سبک و بسیار زیبای Xperia Tablet S را رونمایی کرده که با اتصال صفحه کلید فیزیکی امکانات شبیه لپ‌تاپ‌ها را ارائه می‌کند.
تبلیغات

ایده‌های جالب پشت اولین تبلت‌های سونی یعنی Tablet S و Tablet P نهفته بود اما این دو تبلت سونی موفقیت خاصی را به همراه نداشتند. حال سونی با معرفی Xperia Tablet S سعی دارد مجددا وارد بازار تبلت‌ها شود.

چند دقیقه پیش این غول ژاپنی در کنفرانس ویژه‌اش این تبلت را با ظاهری متفاوت معرفی کرد. پشت اکسپریا تبلت شبیه با سرفیس است و کی‌برد داک آن به شکل جالب درمقابل تبلت جای می‌گیرد. Xperia Tablet S مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 و سیستم‌عامل اندروید ۴ است اما سونی بیشتر از آنکه از سخت‌افزار این تبلت صحبت کند در رابطه با قابلیت‌های نرم‌افزاری آن سخن گفت. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطب مشاهده کنید.

اگر به خاطر داشته باشید Tablet S دارای فرستنده IR بود و به کنترل از راه دور عمومی تبدیل می‌شود. حال سونی این قابلیت را گسترش داده و امکان کنترل ابزارهای بیشتری را ازطریق Xperia Tablet S میسر کرده است. با این تبلت می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که مجموعه‌ای از ابزارها تنها با فشار دادن یک دکمه کنترل شوند. مثلا می‌توانید تنظیم کنید اگر فلان ماکرو رو اجرا کردید بصورت خودکار تلویزیون روشن شود کانال خاصی پخش شود سینمای خانگی نیز روش شده و روی تنظیمات خاصی قرار گیرد و هم‌زمان ابزارهای دیگرتان نیز روش شده و کار خاصی را انجام دهند.

یکی دیگر از قابلیت‌های نرم‌افزاری تبلت جدید سونی که Guest Mode نام دارد این امکان را به کاربر می‌دهد که دسترسی برخی از تنظیمات و برنامه‌ها را برای کاربر مهمان تعریف کند بدین‌ترتیب، اگر تبلت خود را دراختیار دوست یا مهمان خود قرار دهید تنها به نرم‌افزار و تنظیماتی که از قبل تعریف کرده‌اید دسترسی خواهد داشت. این قابلیت برای کنترل دسترسی فرزندان نیز بکار می‌رود.

Xperia Tablet S اولین تبلت سونی با برند اکسپریا است سونی تغییرات نرم‌افزاری بسیاری را روی اندروید اعمال کرده و آن را براساس نیازهای کاربران سفارشی کرده است.

کاور این تبلت که در دل خود کی‌برد فیزیکی نیز دارد با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این کاور باریک و جذاب، شباهت بسیار زیادی به کاور تبلت سرفیس مایکروسافت دارد. علاوه بر این یک استند ۹۹.۹۹ دلاری دیگر نیز عرضه خواهد شد که نقشه پایه را ایفا می‌کند و تبلت را شبیه به تلویزیون یا مانیتور می‌کند.

پیش‌فروش تبلت اکسپریا S سونی در ۷ سپتامبر یعنی حدود یک هفته دیگر آغاز خواهد شد. این تبلت در نسخه‌های 16 ,32 و 64GB و با قیمت بین ۳۹۹ تا ۵۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این تبلت منتشر شد حتماً به اطلاع شما خواهیم رساند.

صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه IFA 2012 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات