Haier با تلویزیون سه بعدی Ultra HD شفاف با کنترل حرکتی به IFA می‌آید

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی هایر در IFA سال گذشته حضور خیلی پررنگی نداشت، ولی امسال با دست پر وارد این نمایشگاه در برلین خواهد شد. تلویزیون شفاف سه بعدی این کمپانی می‌تواند روند تولید تلویزیون را تغییر دهد.
تبلیغات

هایر در IFA سال گذشته کمرنگ ظاهر شده بود، ولی به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد در جشنواره امسال در برلین فعال‌تر از همیشه باشد. این تولیدکننده تلویزیون در سال ۲۰۱۱ تکنولوژی آینده تلویزیون‌های شفاف و قابل کنترل با ذهن را معرفی کرد. به نظر می‌رسد مجموعه محصولات امسال این کمپانی قرار است در همین راستا حرکت کنند. اولین محصول معرفی شده یک تلویزیون شفاف ۴۶ اینچ است که قابلیت تشخیص ۶ نقطه را به‌طور هم‌زمان دارد.

هایر همچون گذشته پتانسیل تجاری بالایی در این دستگاه می‌بیند، و آن را در نمایشگاه IFA امسال به نمایش خواهد گذاشت. این محصول، در عین حال مجهز به یک LED سه بعدی ۵۵ اینچی Ultra HD خواهد بود که درمقابل بازدیدکنندگان از غرفه هایر به نمایش گذاشته می‌شود.

هایر در این نمایشگاه تلویزیون‌های سه‌بعدی بیشتری را نیز به نمایش خواهد گذاشت، که شامل یک دستگاه LED بی‌نیاز از عینک با ۲۸ زاویه دید متفاوت و قابلیت 3D Multi-View است که بنا به گفته‌های این کمپانی «امکان مشاهده دو تصویر متفاوت را به دو نفر به‌طور هم‌زمان در کل سطح نمایشگر را می‌دهد».

همچنین داک زیر آن یک کنترلر چشمی است که به تماشاگران امکان می‌دهد تا حجم صدا و کانال‌ها را با حرکت چشمان و پلک خود و ازطریق یک سیستم کنترل حرکتی سه‌بعدی که یک دوربین در قاب دستگاه دارد، کنترل کنند.

این تلویزیون یک ریموت کنترل بسیار عالی و پرکاربرد نیز دارد که مجهز به یک ژیروسکوپ با ۹ محور است.

قیمت تلویزیون سه بعدی هایر هنوز مشخص نیست. صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه IFA 2012 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات