سونی تبلتاپ VAIO Tap 20 و تبلت هیبریدی VAIO Duo 11 را معرفی نمود

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
آرزوی کسانی که به‌دنبال یک تبلت بزرگ ویندوز 8 یا یک تبلت هیبریدی بودند به واقعیت پیوسته است. سونی لحظاتی پیش تبلتاپی را از برند دوست‌داشتنی VAIO معرفی کرد که دارای صفحه‌نمایش 20 اینچی است. این فرم فاکتور می‌تواند یکی از محبوب‌ترین اشکال کامپیوترهای شخصی آیند باشد. در کنار این محصول VAIO duo 11 نیز دارای صفحه‌کلید کشویی زیبایی است که می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را به شکل بهتری پاسخ دهد. با زومیت همراه باشید تا به جزییات این تبلتاپ و تبلت آشنا شوید.
تبلیغات

تبلتاپ VAIO Tap 20 در واقع یک کامپیوتر شخصی All-in-One است که دارای صفحه لمسی 20 اینچی است. این صفحه‌نمایش از موتور پردازش Bravia Engine 2 استفاده می‌کند که برای بهبود عملکرد صفحه‌نمایش در اجرای فیلم است. این تبلتاپ از سیستم جدید صوتی با نام Clear Audio+ و S-Force Front Surround 3D بهره‌مند است (هر روز به تعداد این نام‌های تجاری گیج‌کننده افزوده می‌شود). نکته جالب در مورد این تبلتاپ این است که از سیستم NFC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌راحتی با دستگاه قابل حمل شما با یک تماس فیزیکی، ارتباط برقرار کند. وزن این تبلتاپ ۲۰ اینچی حدود ۵ کیلوگرم است.

تبلت VAIO Duo 11 نیز که یک تبلت هیبریدی است، لحظاتی قبل معرفی شد که قبلا نیز عکس‌های آن به بیرون درز کرده بود. این تبلت دارای صفحه‌کلید کشویی و یک قلم دیجیتایزر است.

هر دو محصول معرفی شده از سیستم عامل ویندوز 8 بهره خواهند برد . منتظر جزییات بیشتر از سوی زومیت باشید.

صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه IFA 2012 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات