اسوس لپ‌تاپ Zenbook U500 را با صفحه نمایش ۱۵ اینچی Full HD و پردارنده Ivy Bridge معرفی کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
در دورانی که سیستم‌عامل‌ها در حال تغییر و تحول هستند و دیگر موشواره و صفحه کلید به عنوان رابط میان انسان و کامپیوتر رو به زوال می‌باشند، شرکت بزرگ و موفق اسوس باز هم نیاز دوست داران لپ‌تاپ را بدون پاسخ نگذاشته و مدل جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های بسیار با کیفیت Zenbook را معرفی نموده است. این مدل جدید دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی است و سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد.
تبلیغات

اسوس سری Zenbook خود را به اندازه ۱۵ اینچی گسترش داده است تا نیاز طیف وسیع‌تری از مشتریان را پاسخ بگوید. این شرکت امروز مدل U500 را که یک اولترابوک به حساب می‌آید معرفی کرد که دارای مشخصات فنی جالب توجهی می‌باشد. پردازنده این اولترابوک از نوع Ivy Bridge Core i7 است، به همراه کارت گرافیک NVIDIA GT650M که همانند لپ‌تاپ مک‌بوک رتینا است و خوانندگان زومیت از قدرت بالای این کارت گرافیک مطلع هستند.

این لپتاپ تا ۵۱۲ گیگا بایت حافظه SSD را ارایه می‌دهد. ضخامت این لپ‌تاپ قدرتمند تنها ۰.۷۸ اینچ در ضخیم‌ترین نقطه است. بدنه این اولترابوک همچون دیگر مدلهای Zenbook از آلومینیوم ساخته شده است و طراحی مشابه مدل‌های دیگر این سری دارد.

این لپ‌تاپ به دلیل اندازه بزرگتر، فضای کافی برای افزودن Numpad را داشته است و صفحه کلید آن از سیستم Backlighting بهره می‌برد. شما در این لپ‌تاپ از سیستم دوگانه حافظه داخلی می‌توانید استفاده کنید، می‌توانید از 2 SSD تا مجموع حجم ۵۱۲ گیگابایت و یا یک SSD ۱ با حجم ۱۲۸ گیگابایت در کنار یک هارد دیسک ۵۰۰ گیگا‌بایت بهره‌ بگیرید. یکی از خصوصیات مهم این لپ‌تاپ صفحه نمایش Full HD از نوع IPS است که لایه ضد انعکاس روی آن قرار دارد . هنوز اسوس در مورد قیمت و زمان انتشار این اولترابوک ۱۵ اینچی سخنی به میان نیاورده است.

به نظر شما دوران لپ‌تاپ و اولترابوک به سر رسیده است؟ و یا هنوز بازاری برای این فرم فکتور وجود دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات