ال‌جی تلویزیون هوشمند شخصی 27 اینچ و مانیتور جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ را در IFA 2012 به نمایش در می‌آورد

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
ال جی تلویزیون ۸۴ اینچی 4k و یک تلویزیون کوچک ۲۷ اینچی برای افرادی که فضای کوچک دارند رونمایی کرده است.
تبلیغات

اگر فضای کافی و یا بودجه لازم برای خرید تلویزیون 84 اینچی 4K ال جی را ندارید، شاید تلویزیون هوشمند ۲۷ اینچ جدید این شرکت برای شما ساخته شده باشد. نام این مدل TM2792 است و از فناوری سه بعدی پیسو نیز پشتیبانی می‌کند. TM2792 دارای امکانات مشابه تلویزیون‌های بزرگتر ال‌جی است. ال‌جی علاوه بر این تلویزیون ۲۷ اینچی، مانیتور جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ را نیز در IFA 2012 به نمایش در خواهد آورد. در ادامه مطلب جزئیات بیشتری ارائه شده است.

این تلویزیون از اتصالات و امکانات بسیاری برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر بهره‌ می‌برد، که از این میان می‌توان به پورت MHL و سیستم WiDi برای اشتراک گذاری عکس اشاره کرد. ال جی سخنی از قیمت این محصول نکرده و احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور و اوایل مهرماه) به بازار اروپا وارد خواهد شد. این تلویزیون LG از تکنولوژی IPS این شرکت استفاده خواهد نمود.

lgmsartv838772

بروز رسانی:

ال‌جی معمولا در نمایشگاه IFA از فناوری‌های تازه نمایشگرهای خود پرده‌برداری می‌کند. این شرکت‌ کره‌ای علاوه بر تلویزیون هوشمندی که در بالا معرفی شد قصد دارد مانیتورهای EA93 و EA83 را نیز که مجهز به پنل IPS LCD هستند به نمایش درآورد.

LG IPS Monitor

EA93 که تمرکز اصلیش بر سرگرمی و انجام همزمان چند کار می‌باشد مناسب عکاس‌ها، ویرایشگران فیلم و افرادی است که تمایل دارند چند کار همزمان را با کامپیوتر خود انجام دهند. EA93 دارای صفحه ۲۹ اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۰۸۰ پیکسل است.

حاشیه دور نمایشگر نیز طوری طراحی شده که نگاه کاربر را بر محتوا معطوف می‌کند و به این ترتیب تمرکز او بر روی کار حفظ می‌شود. کاربر می‌تواند صفحه نمایش این مانیتور را به ۴ قسمت تقسیم نماید. EA93 از پورت‌های DisplayPort, DVI Dual Link, HDMI و MHL پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند ۴ تصویر همزمان را از طریق این ورودی‌ها برروی نمایشگر خود مشاهده کند.

مانیتور ۲۷ اینچ EA83 نیز دارای رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل است و رنگ‌های استاندارد Adobe RGB را با دقت ۹۹٪ نمایش می‌دهد. دقت بالای نمایش رنگ‌ها در EA83، این مانیتور LG را یک انتخاب بی‌نظیر برای طراحان و افرادی که با چاپ سر و کار دارند، می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات