نامه سامسونگ به کارمندانش: اپل یکی از مهمترین مشتریان ما بود!

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
هرچند سامسونگ پس از اعلام رای دادگاه که به سود اپل خاتمه یافت، بیانه‌ای را صادر کرد و ناراحتی خود را ابراز نمود اما در این باره اطلاعیه رسمی را در داخل شرکت منتشر نکرده بود، حال این غول کره‌ای طی نامه‌ای به کارمندان خود ضمن قبول نداشتن رای هیئت منصفه دادگاه، ناراحتی خود را ابراز کرده است. اما نکته جالب توجه در این نامه احتمال قطع روابط تجاری دو شرکت اپل و سامسونگ است.
تبلیغات

سامسونگ در بیانه خود اعلام کرده:

آن‌ها یکی از مهم‌ترین مشتریان ما بودند!

یعنی احتمالاً دیگر پس از این خبری از قطعات سامسونگ در ابزارهای اپل نخواهد بود. تا به امروز قطعات تولیدی سامسونگ تقریباً در تمام ابزارهای اپل بکار گرفته می‌شدند. اما این جمله سامسونگ ممکن است نشان از قطع رابطه تجاری دو شرکت باشد.

متن نامه رسمی سامسونگ:

ما در ابتدای کار تلاش کردیم به جای دنبال کردن مشکل در دادگاه آن را با مذاکره و صحبت حل و فصل کنیم چون آن‌ها یکی از مهم‌ترین مشتریان ما بودند. اما اپل دادگاه و شکایت را ترجیح داد و ما نیز مجبور به واکنش متقابل شدیم تا از کمپانی خود دفاع کنیم.بدون شک ما از رای دادگاه مایوس شدیم. حتماً نتیجه نهایی باعث تأسف کارمندان و مشتریان وفادار ما نیز خواهد شد.هرچند، هنوز تا رای نهایی دادگاه چند مرحله باقی مانده و ما به تلاش خود برای به کرسی نشاندن نظراتمان ادامه خواهیم داد.تاریخ نشان می‌دهد که هنوز شرکتی وجود دارد که در قلب و ذهن مشتریان خود سکنی کرده و به رشد خود ادامه می‌دهد، زمانی که هدف اصلی رقابت باشد نه سو‌ء استفاده از قوانین اختراع‌های ثبت شده و شکایت در دادگاه.ما به مشتریان و بازار خود ایمان داریم و در جناح آنهایی هستیم که خلاقیت را بر دعوی قضایی ترجیح می‌دهند و ما این موضوع را ثابت خواهیم کرد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات