تصاویر LG Optimus G به بیرون درز کرد: پردازنده چهارهسته‌ای

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
تصاویر گوشی بعدی از سری G ال‌جی به بیرون درز کرده است و ظاهرا پرچمدار ال‌جی پردازنده ۴ هسته‌ای خواهد داشت.
تبلیغات

گوشی هوشمند بعدی ال‌جی با نام Optimus G دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای خواهد بود. سایت AndroidMX ادعا کرده که به تصاویری دست پیدا کرده که بنا به شواهد و قرائن مربوط به این محصول هستند.

به نظر می‌رسد تمام شایعات مربوط به سوپرفون جدید ال‌جی درست بوده است. دوستان ما در AndroidMX تصاویری را منتشر کرده‌اند که این موضوع را اثبات می‌کند.

بیشتر ویژگی‌های نام‌ برده شده با شایعات پیشین سازگاری دارند. پردازنده S4 Snapdragon چهارهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز، حافظه رم ۲ گیگابایت، نمایشگر ۴.۷ اینچی IPS، اندروید ۴.۰.۴ و دوربین ۱۳ مگاپیکسل از ویژگی‌های این گوشی هستند که قبلا نیز قابل حدس بودند.

آن طور که ادعا می‌شود، وضوح تصویر ۷۶۸×۱۲۸۰ خواهد بود، اما AndroidMX معتقد است که تمام این‌ها، سخت‌افزار این گوشی تا قبل از مرحله تولید هستند و جزئیات نهایی ممکن است تغییر یابند.

امیدواریم در نمایشگاه IFA این گوشی معرفی گردد تا تردیدها برطرف گردند. در هر صورت طی هفته‌های پیش رو، صنعت موبایل روزهای پر مشغله‌ای را تجربه خواهد کرد.

پس از رای امروز دادگاه مناقشه اپل و سامسونگ، بازار آمریکا با یک خلا روبرو خواهد شد که نه تنها برای سیستم‌عامل‌های دیگر فرصت مناسبی تلقی می‌گردد، بلکه برندهای دیگر تولید کننده گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند عرض اندام کرده و در این بازار خودی نشان دهند.

نظر شما چیست؟ آیا ال‌جی با این گوشی هوشمند و یا برندهای دیگر مثل سونی و اچ‌تی‌سی می‌توانند جای خالی محصولات سامسونگ را به خوبی پر کنند؟

اپتیموس جی روی کاغذ بسیار وسوسه‌انگیز است و ال‌جی اخیرا نشان داده که در زمینه طراحی ظاهری بسیار خبره شده است. هم اکنون تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم آن است که به نظاره اتفاقات آینده بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات