لاجیتک از کی‌برد قابل شستشو خود پرده‌برداری کرد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
هرکسی که فرزند کوچکی دارد و یا جایی کار می‌کند که باید روی میز کار غذا بخورد، می‌داند که صفحه کلید و غذا ترکیب جالبی را تشکیل نمی‌دهند! دکمه‌ها چسبناک می‌شوند و استفاده از صفحه کلید هر روز سخت‌تر می‌گردد. بسیاری از ما حتی در خانه نیز از میل نمودن غذا روی صفحه کلید اجتناب نمی‌کنیم. اگر شما جزو یکی از این سه دسته هستید، محصول جدید لاجیتک برایتان جذاب خواهد بود.
تبلیغات

امروز شرکت Logitech صفحه کلید K310 را معرفی کرد. چیدمان این صفحه کلید برای کسانی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند آشنا است، اما این صفحه کلید اندکی با صفحه‌کلیدهای دیگر تفاوت دارد . شما می‌توانید آن را در آب غرق کنید و نگران هیچ چیز نباشید. حتی می‌توانید در سینک ظرف شویی آن را بشویید و یا با یک پارچه خیس آن را تمیز کنید. نه تنها این محصول می‌تواند تا عمق 3.4 متری در آب فرو رود، بلکه به راحتی نیز خشک می‌شود.

براساس گفته‌های این شرکت، این صفحه کلید توانایی تحمل بارها شستشو و استفاده سنگین را دارد. کاراکتر‌ها روی آن با لیزر پرینت شده و با اشعه فرا‌بنفش روکش داده شده‌اند، بنا‌براین با شستشو پاک نمی‌شوند. سوراخ‌های پشت این صفحه کلید به راحتی آب را به بیرون هدایت می‌کنند و باعث ورود هوا و خشک شدن سریعتر آن می‌شوند.

k310fob

این کیبورد با نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌ ویندوز مانند XP ، Vista و ویندوز 7 سازگار است و با قیمت 39 دلار این ماه به بازار عرضه خواهد شد.

آیا شما هم رفتار نامناسبی با صفحه کلید خود دارید؟ به نظر شما این محصول با این مشخصه به موفقیت چشمگیری خواهد رسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات