پاناسونیک با اپلیکیشن هوشمند و سرویس ابری، برنامه لوازم خانگی هوشمند خود را گسترش می‌دهد

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
پاناسونیک قصد دارد تا گام‌های بزرگی را به سمت یک خانه هوشمند بردارد. این کمپانی بزرگ ژاپنی که در زمینه تولید لوازم خانگی از برترین‌های دنیا است، به زودی از سرویس کنترل از راه دور لوازم خانگی و پشتیبانی مبتنی بر فضای ابری پرده‌برداری خواهد کرد.
تبلیغات

اگر یک لامپ بی سیم انتظار شما از آینده یک خانه هوشمند را برآورده نمی‌سازد، شاید برنامه گسترش لوازم خانگی هوشمند پاناسونیک شما را به این رویا نزدیک‌تر سازد.

از ماه آینده یک برنامه اندروید برای کنترل از راه دور لوازم خانگی، مشاهده صرفه‌جویی در انرژی و تنظیم برنامه از طریق NFC منتشر خواهد شد.

در زمینه محصولات نیز، این غول دنیای الکترونیک به زودی دستگاه‌های تهویه مطبوع، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و خشک کن متصل به هم را در کنار دستگاه‌های کوچک‌تری چون فشارسنج خون و کالری متر معرفی خواهد کرد.

در کنار کنترل از راه دور، یک سرویس پشتیبانی مبتنی بر فضای ابری مثل گزارش خطاهای دستگاه به سرویس پشتیبانی کمپانی و یا تولید گزارش کارکرد (به خصوص در مورد محصولات حوزه سلامت) نیز ارائه خواهد شد.

اگر می‌خواهید بدانید که چه زمانی می‌توانید از این امکانات استفاده کنید، باید به شما بگوییم که سرویس‌های مذکور از ۲۵ سپتامبر در شهر اوربیت ژاپن راه‌اندازی خواهند شد. در مورد بقیه نقاط جهان فعلا باید صبور بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات