آرکاس اعلام کرد تبلت فوق‌العاده باریک Gen 10 را اواخر آگوست ارائه می‌کند

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
تبلت‌های آرکاس معمولا در رده تبلت‌های ارزان قیمت بازار هستند، اما تبلت جدید فوق‌العاده باریک این کمپانی که تا سه هفته دیگر وارد بازار می‌شود می‌تواند دید مشتریان نسبت به محصولات این کمپانی را تغییر دهد. در ادامه مطلب اطلاعات کامل‌تر و تیزر ویدئویی این تبلت را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

کمپانی آرکاس آماده ارائه تبلت‌های سری ۲۰۱۲ خود می‌شود و ما می‌توانیم به زودی Gen 10، تبلت اندرویدی باریکی که اولین بار در ماه مارس معرفی شد، را به زودی در ویترین‌های بازار ببینیم.

بنا به یک پست در صفحه فیس‌بوک این شرکت، G10 تا سه هفته آینده یا به عبارتی اواخر آگوست راهی بازار می‌شود. هیچگونه اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه ارائه نشده و تمام آن چه می دانیم مربوط به شکل ظاهری آن است و این که مثل سری ترنسفورمر اسوس یک داک صفحه کلید نیز همراه خود دارد. گزارشات گذشته حاکی از آن بودند که خود تبلت ۷.۶ ضخامت میلیمتر دارد، و با داک ضخامتش به ۱۲ میلیمتر می‌رسد.

در زیر تیزر ویدئویی رسمی این تبلت را می‌بینید:

آرکاس پیش از این گفته بود که این تبلت با اندروید ۴ (ساندویچ بستنی) ارائه خواهد شد، اما بعید نیست ارائه آبنبات پاستیلی سیستم عامل این تبلت را نیز به روز کرده باشد. سایر ویژگی‌های این تبلت هنوز رازی پنهان هستند. آرکاس همیشه تمایل دارد میانه و بخش پایین بازار را هدف بگیرد، اما نمی‌دانیم که محصول جدید آن چه قیمتی خواهد داشت. شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت آن در محدوده ۲۶۰ تا ۵۲۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات