سونی در سکوت Xperia SL را معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز سونی در صفحه اول وب‌سایت خود اعلام نموده که به زودی گوشی هوشمند خود را روانه بازار می‌کند. تصویری که از این گوشی منتشر شده، نشان می‌دهد که مدل جدید تفاوت ظاهری آنچنانی با مدل Xperia S ندارد و کلا به غیر از چند مورد جزئی و بدیهی مثل اندروید ۴ یا پردازنده ۱.۷ گیگاهرتز (نسبت به ۱.۵ گیگاهرتز Xperia S) چندان برتری ویژه‌ای نسبت به مدل قبلی ندارد.
تبلیغات

سونی امروز رسما یک گوشی هوشمند ۴.۳ اینچی را با تمام جزئیات، در وب‌سایت خود رونمایی کرد. این طور که به نظر می‌رسد، خبرهای درز کرده قبلی درباره محصول بعدی سونی درست بوده‌اند. این گوشی که Xperia SL نام دارد در واقع نسخه تازه‌تری از Xperia S است و تفاوت آن نسبت به مدل قبلی، اضافه شدن دو رنگ دیگر (نقره‌ای و صورتی)، پردازنده سریع‌تر ۱.۷ گیگاهرتزی دو هسته‌ای Snapdragon S3، و نسخه ساندویچ بستنی اندروید است (Xperia S از پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز و نسخه نان زنجبیلی اندروید بهره می‌برد).

به غیر از این تفاوت‌های جزئی، مدل جدید در واقع همان گوش قبلی سونی با همان نمایشگر 720p و دوربین ۱۲.۱ مگاپیکسل است. اعتراف می‌کنیم که آنقدرها از مشخصات این محصول هیجان زده نشدیم ولی به هر حال اگر قصد خرید Xperia S سونی را دارید، عاقلانه‌تر آن است که به جای خرید یک دستگاه با نسخه قدیمی‌تر اندروید، کمی صبر کنید و دستگاهی سریع‌تر با نسخه ۴ اندروید را تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات