فروش ویژه Galaxy Tab 2 7.0 نسخه Student از فردا با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مدت زیادی از ورود نکسوس ۷ به بازار نگذشته که می‌بینیم سایر کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده تبلت‌های ۷ اینچی به تکاپو افتاده‌اند. پس از بارنز اند نوبل که مجبور شد قیمت نوک تبلت خود را پایین بیاورد حالا نوبت به سامسونگ رسیده که تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 2 7.0 نسخه Student سفید براق را به همراه داک کی‌بورد و آداپتور USB به مدت ۱۳ روز با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه کند. در ادامه از جزئیات این فروش ویژه آگاه خواهید شد.
تبلیغات

فروش ویژه نسخه Student تبلت گالکسی تب ۲ هفت اینچی سامسونگ از فردا آغاز می‌گردد. این مجموعه شامل یک داک صفحه کلید، آداپتور USB، و یک تبلت گالکسی تب ۲ هفت اینچی با رنگ سفید براق است. این فروش ویژه با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار فقط تا اول سپتامبر ادامه دارد. قیمت مذکور در واقع قیمت ابتدایی این تبلت، بدون لوازم جانبی در آغاز زمان ارائه آن در ابتدای سال جاری بود.

این تبلت ۷ اینچی وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰، پردازنده دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به نسخه ۴ اندروید مجهز است. نسخه Student فقط اتصال WiFi دارد ولی اگر بخواهید همیشه و در همه جا به اینترنت دسترسی داشته باشید نسخه 4G آن نیز موجود است.

نسخه Student این تبلت با تخفیف ویژه از فردا به مدت ۱۳ روز در فروشگاه‌های آنلاین Best Buy، Amazon، Tiger Direct، Costco و Fry's به فروش خواهد رسید.

چندی پیش نیز کمپانی Barnes&Noble قیمت تبلت Nook خود را کاهش داد. به نظر می‌رسد که نکسوس ۷ گوگل توانسته بازاری رقابتی در حوزه تبلت‌های ۷ اینچی را ایجاد نماید که نوید پایین آمدن قیمت‌ها در این رده از تبلت‌ها را می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات