رام سفارشی اندروید 4.0.4 برای HTC Desire HD منتشر شد

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
رام سفارشی اندروید ۴ برای گوشی قدیمی اچ‌تی‌سی ارائه شده که تقریبا هر سیستم‌عاملی روی آن نصب شده است.
تبلیغات

HTC تقریبا گوشی‌ اندرویدی میان قیمت و گران‌قیمت تولید ۲۰۱۱ خود را به جز مدل Desire HD به اندروید ۴ به‌روزرسانی کرد. این کمپانی تایوانی به خاطر این عملکرد خود مورد سرزنش مشتریانش قرار گرفت، ولی در پاسخ اعلام کرد که دلیل این اقدامش محدودیت‌های این مدل برای به‌روزرسانی به ساندویچ بستنی بوده است. حال دوستان ما در انجمن XDA Developers با ارائه نسخه چهار اندروید و با رابط کاربری Sense 3.6 روی این دستگاه، صحبت‌های HTC را نقض کرده‌اند

وقتی که HTC اعلام کرد که برای مدل Desire HD ساندویچ بستنی ارائه نخواهد شد، بسیار مورد انتقاد مشتریان قرار گرفت. اما همچون همیشه، دوستان ما در XDA Developers پا پیش نهاده‌اند تا کاری که HTC نکرد را آنها انجام دهند.

به رغم ادعای HTC مبنی بر این که به دلیل محدودیت‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی به اندروید ۴ بر روی Desire HD امکان‌پذیر نبوده، گفته می‌شود تیمی که در XDA Developers مشغول انجام این پروژه هستند، تا کنون بسیار موفق بوده‌اند.

این رام که ۱۰۰٪ کامل است، بر پایه اندروید ۴ ارائه شده برای مدل Incredible S تهیه شده است. همچنین رابط کاربری Sense 3.6 روی آن قرار دارد و اگر بخواهید از این رام استفاده کنید، مجبورید کل اطلاعات‌تان را پاک کنید. البته اگر دانش استفاده از رام‌های سفارشی را داشته باشید حتما می‌دانید چطور از برنامه‌ها و سایر اطلاعاتتان پشتیبان‌گیری نمایید.

اگر تمایل دارید که روی HTC Desire HD خود از ساندویچ بستنی لذت ببرید، می‌توانید با مراجعه به این صفحه از فروم XDA Developers و دنبال کردن دستورات ارائه شده، این کار را انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات