اطلاعات مربوط به گلکسی پلیرجدید سامسونگ به بیرون درز کرد: صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، پردازنده ۲ هسته‌ای

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
در بازار پلیر‌های هوشمند، اپل در حال حاضر سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است، با این‌که این بازار نه چندان بزرگ کم‌کم رو به زوال می‌رود و هر ماه فروش کمتری نسبت به قبل دارد، باز هم شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و هنوز برای بدست آوردن سهم بیشتر تلاش می‌کنند. با زومیت همراه باشید تا با این پلیر چند رسانه‌ای جدید سامسونگ آشنا شوید.
تبلیغات

پلیری که در عکس مشاهده می‌کنید ، طراحی شبیه گلکسی اس ۳ دارد و همانند تبلت‌های سامسونگ از دو اسپیکر استریو برای پخش صدا بهره می‌برد، که خود یک برتری نسبت به گوشی‌های هوشمند است. و مشخصا برای مصرف محتوای چند‌رسانه‌ای طراحی شده است.

صفحه نمایش ۵.۸ اینچی این پلیر از پنل LCD استفاده نموده و رزولوشن نا امیدکننده ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل را دارا است. دوربین پشت این پلیر ۳ مگاپیکسل و دوربین جلو رزولوشن VGA دارد (۶۴۰ در ۴۸۰). رم دستگاه یک گیگابایت است و به همراه‌اندروید نسخه ۴.۰.۴ ساندویچ بستنی و یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. در کنار این مشخصات یک درگاه میکرو SD و یک رادیو FM را نیز در خود جای داده است. مشخصات ذکر شده نوید قیمتی پایین‌تر از ۳۰۰ دلار را می‌دهد، و انتظار می‌رود که قیمت این پلیر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار باشد.

نام این دستگاه بر اساس عکسی که درز کرده YP-GP1 است و احتمالا ۱۱ روز دیگر در کنار گلکسی نوت ۲ در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این پلیر چیست؟ آیا با وجود تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هنوز تقاضا برای این گونه دستگاه‌ها وجود دارد؟ برای رقابت مطمئن‌تر چه قیمتی را برای این دستگاه پیشنهاد می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات