لنوو ابر گوشی K860 LePhone را معرفی کرد: پردازنده 4 هسته‌ای و صفحه 5 اینچی HD

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
لنوو گوشی هوشمند قدرتمندی را با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اکسینوس معرفی کرده که دوربین ۸ مگاپیکسل و نمایشگر ۵ اینچ اچ‌دی دارد.
تبلیغات

این هفته ، هفته خوبی برای شرکت لنوو بوده، و این شرکت چینی در مقایسه با رقبای خود رشد پایداری از لحاظ مالی داشته است. این شرکت در سال گذشته تلاش بسیاری در زمینه طراحی و تولید موبایل و تبلت داشته و حاصل آن تعداد زیادی از محصولات با کیفیت و رقابتی بوده است. شاید این محصولات به‌ اندازه کافی قدرت رقابت با محصولات بزرگ شرکت‌هایی مانند سامسونگ و یا اچ تی سی را نداشته‌اند، اما این بار این شرکت تلفن هوشمندی را معرفی نموده که در این مورد می‌تواند نظر شما را تغییر دهد.

امروز شرکت لنوو ابر تلفن هوشمند خود با نام K860 یا LePhone را معرفی کرد. این گوشی دارای پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4412 با ماکسیمم فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali-400 ، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، یک گیگا بایت رم و ۹.۶ میلیمتر ضخامت می‌باشد.

مقاله‌های مرتبط:

    دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل رزولوشن دارد و می‌تواند ۱۰۰ فریم در حالت عکاسی ممتد بگیرد. همچنین توانایی فیلمبرداری با کیفیت 1080p را دارد. یک دوربین ۲ مگا پیکسلی نیز در جلوی این گوشی به منظور مکالمات ویدیویی قرار داده شده است.

    اگر تمام موارد مذکور شما را در مورد باتری آن نگران می‌کند، باید بگوییم که باتری این تلفن هوشمند ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و احتمالا می‌تواند انرژی لازم برای استفاده سنگین در طول یک روز را تامین نماید. این گوشی با سیستم عامل ۴.۰.۴ ‌اندروید منتشر خواهد شد و هنوز شرکت لنوو در مورد قیمت و تاریخ انتشار آن سخنی به میان نیاورده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات