اطلاعات محرمانه آمار فروش محصولات اپل و سامسونگ فاش شد

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
دادگاه بررسی مناقشه اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و هر روز اطلاعات با ارزش و جالبی از درون این دادگاه به بیرون درز می‌کند. در دادگاه دیروز اطلاعات دقیق مربوط به فروش این دو شرکت در بازار امریکا منتشر شد. این اطلاعات توسط گروه Invotex تهیه و به دادگاه ارائه شده بود که در آن آمار فروش دقیق آیفون، آیپد و آیپاد تاچ به همراه ۲۴ تلفن هوشمند سامسونگ و سه تبلت گلکسی تب ذکر شده است.
تبلیغات

هر دو شرکت همیشه سعی می‌کنند آمارهای کلی از تعداد فروش محصولات خود ارائه دهند اما در این اسناد مشخص شده که اپل در سه ماهه دوم امسال حدود ۸۵ میلیون آیفون در امریکا به فروش رسانده که منجر به درآمد ۵۰ میلیارد دلاری برای این شرکت شده است. اپل همچنین ۳۴ میلیون دستگاه آیپد را در همین فاصله زمانی فروخته که حدود ۱۹ میلیارد دلار درآمد به همراه داشته است.

مقاله‌های مرتبط:

    اما اسناد مربوط به فروش سامسونگ، فاصله زمانی بین ژوئن ۲۰۱۰ تا ژوئن ۲۰۱۲ را پوشش می‌دهد. در این اسناد ذکر شده که سامسونگ حدود ۱.۶۷۵ میلیون دستگاه از تلفن هوشمند Galaxy S II Epic 4G Touch را به فروش رسانده که درآمد ۷۶۴ میلیون دلاری را به همراه داشته،‌ همچنین حدود ۱.۹ میلیون دستگاه از نسخه اولیه Epic 4G به فروش رسیده است.

    این اسناد نشان می‌دهند که تعداد کل تلفن‌های هوشمندی سامسونگ که اپل آنها را متهم به نقض اختراع‌های ثبت خود می‌کند بیش از ۲۱ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند.

    Apple ios device sales numbers 560

    این نمودار همچنین فروش بسیار ضعیف Galaxy Tab 10.1 LTE را نشان می‌دهد، هرچند سامسونگ حدود ۵۸۵ هزار دستگاه از Galaxy Tab 10.1 اصلی را به فروش رسانده اما تنها ۱۲۵ هزار دستگاه از نسخه LTE آن به فروش رسیده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات