عکس و ویدیو تلفن Xperia GX سونی به بیرون درز کرد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
سایت چینی ePrice که در زمینه ابزارهای موبایل فعالیت می‌کند، امروز تصویر مربوط به تلفن Xperia LT29i که با نام Xperia GX نیز شناخته می‌شود را منتشر کرد. براساس این گزارش تلفن Xperia GX قرار است در همین ماه وارد بازار ژاپن شود. LT29i دارای طراحی منحنی شکل بوده و از NFC پشتیبانی می‌کند. همانطور که در عکس گرفته شده از این تلفن قابل تشخیص است سیستم‌عامل GX اندروید ۴ می‌باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

ePrice اعلام نموده که نمونه اولیه مهندسی Xperia GX را بدست آورده است. نمونه‌ اولیه که بدست این وب‌سایت رسیده مجهز به صفحه نمایش ۴.۶ اینچ بدون دکمه فیزیکی، رزولوشن 720p و پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon S4 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰، پشتیبانی از NFC، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، حافظه RAM با ظرفیت 1GB و اسلات microSD برای افزایش حجم حافظه اشاره کرد.

Xperia GX دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است.

هنوز اطلاعات درستی در مورد باتری این تلفن بدست نیامده است اما انتظار می‌رود باتری آن کمتر از 1700mAh نباشد. نکته عجیب در نمونه اولیه این تلفن وجود لوگوی سونی-‌اریکسون برروی این گوشی است.

این تلفن از نظر ظاهری شباهت زیادی به تلفن Xperia Mint LT30p سونی دارد که انتظار می‌رود این تلفن نیز به زودی وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات