سونی امیدوار است تا بتواند اندروید ۴.۱ را روی گوشی‌های سری Xperia بیاورد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
با وجود آن که کمپانی سونی گزارشات ضد و نقیضی درباره به‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید ۴.۱ منتشر نموده، اما همچنان ممکن است شاهد آبنیات پاستیلی روی گوشی‌های Xperia سری ۲۰۱۱ باشیم.
تبلیغات

سونی هنوز به طور قطع اعلام نکرده که آیا گوشی‌های سری ۲۰۱۱ اکسپریا را به اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی به‌ روز رسانی خواهد کرد یا خیر.

امروز یک پست در بلاگ این کمپانی حاکی از آن بود که سونی «به شکل فعالانه در حال تحقیق» روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دستگاه‌های خود است و به ارائه ساندویچ بستنی همچنان روی مدل‌هایی که تا کنون به روز نشده‌اند، ادامه خواهد داشت. هفته گذشته به سرعت شایعاتی منتشر شد، مبنی بر این که مدل‌های Xperia سال ۲۰۱۱ به اندروید ۴.۱ به روز نخواهند شد. یک عضو شاخه بریتانیای سونی میزبان یک جلسه پرسش و پاسخ مجازی با کاربران فیس‌بوک بود و در آنجا اعلام کرد که Arc S و برخی مدل‌های دیگر، آبنبات پاستیلی را تجربه نخواهند کرد. حال که چند روز از این موضوع گذشته متوجه شده‌ایم که این فرد «اطلاعات را به اشتباه فاش کرده است».

هنوز معلوم نیست که آیا این نماینده سونی اطلاعات درستی را مطرح کرده، یا این که اطلاعات فاش شده هیچ مرجع رسمی ندارند. به هر حال مشتریان سونی بیشتر علاقه‌ دارند که گزینه دوم صحیح باشد تا امید داشته باشند، گوشی‌های اکسپریا آنها نیز طعم آبنبات پاستیلی را بچشند. ممکن است گوشی‌هایی که در نیمه دوم ۲۰۱۱ عرضه شده‌اند به اندروید جدید به روز شوند ولی برای آنهایی که در نیمه اول راهی بازار شده بودند این اتفاق نیافتد.

سونی می‌گوید بهتر است کاربران از طریق بلاگ محصولات سونی از آخرین اطلاعات درباره به‌روزرسانی گوشی‌ها با خبر گردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات