تبلت 11.8 اینچی سامسونگ با نمایشگر رتینا در راه است

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر تصور می‌کنید که دعوای بین اپل و سامسونگ به موضوعی خسته کننده و آزاردهنده تبدیل شده، کاملا در اشتباه هستید، زیرا در چند هفته اخیر، از گزارشات دادگاه، اطلاعاتی فاش شده که شاید اگر این مناقشه وجود نداشت، ما دوستداران گجت هیچگاه قادر به دیدن آنها نبودیم. هر روز شاهد فاش شدن اطلاعاتی از نمونه‌های اولیه تا تبلت و گوشی‌های آینده اپل و سامسونگ هستیم. امروز در گزارشی که سامسونگ از طرح های آینده تبلت‌های خود تهیه کرده بود، موردی جالب توجه وجود داشت، تبلتی با نمایشگر رتینا که سامسونگ در حال توسعه و ساخت آن است.
تبلیغات

P10 نامی تبلتی است که در گزارشات سامسونگ ذکر شده است، این تبلت صفحه 11.8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل در کنار WiFi و سیستم شبکه LTE را در خود جای داده است. جزئیات بسیار کمی از این تبلت منتشر شده و ممکن است که امسال وارد بازار نشود. با این حال اهمیت این اطلاعات به بیرون درز کرده بسیار بالا است، چون اگر به خاطر داشته باشید تا 2 هفته دیگر کنفرانس سامسونگ در نیویورک و پس از آن در آخر ماه آگوست نمایشگاه IFA برگزار خواهد شد که هر دو می‌توانند مکان مناسبی برای معرفی این تبلت باشد.

samsung-p10-2

به نظر شما این تبلت به جز صفحه نمایش به چه معیارهای دیگری برای شکست رقبا نیاز دارد ؟ آیا سیستم عامل اندروید از چنین رزولوشنی می‌تواند استفاده نماید ؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات