با تکنولوژی فوق العاده ویزاگو، تصویری سه بعدی از چهره خود بسازید

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
برای انکه یک ت
تبلیغات

شرکت سوئیسی Vizago جدیدا دمویی را روی سایت خود ارائه کرده که به کمک آن می‌توانید تصویری سه بعدی از سر خود ایجاد کنید. کافی است یک عکس با کیفیت از خودتان را آپلود کرده و مراحل ساده را طی کنید. در آخر نتیجه را می‌بینید و می‌توانید آن را به صورت فایل obj ذخیره کنید.

اگر احساس می کنید که باید کاری فوق العاده و کمی عجیب و غریب انجام دهید دموی جدید شرکت ویزاگو را حتما امتحان کنید.

این شرکت سوئیسی به تازگی فناوری جدیدی را معرفی نموده که به سادگی و با سرعت عکس دو بعدی شما را به مدلی سه بعدی تبدیل می کند.

استفاده از این دمو که فعلا از مرورگرهای کروم و موزیلا پشتیبانی می کند، به سادگی و سرعت انجام پذیر است.

یک عکس با کیفیت مناسب از خود آپلود کنید. سپس بر روی نقاط خواسته شده از شما نظیر لاله گوش، نوک بینی، چانه و... کلیک کنید و حالا کمی منتظر بمانید.

پس از چند دقیقه یک طرح گرافیکی سه بعدی از کل سر شما تولید می شود. بنا به به اینکه عکس اولیه شما تا چه میزان شفاف و مناسب باشد، نتیجه حاصل از ویزاگو با کیفیت‌تر خواهد بود (برای مثال روشنایی بیش از حد یکی از عکس های آپلود شده منجر به بوجود آمدن لکه های زرد رنگی بر روی مدل خروجی شد)، اما در مجموع نتایج  بدست آمده به طرز خارق العاده ای دقیق هستند و به انسان حس غریبی می دهند.

این دمو قادر به پردازش موی شما نیست و در مدل نهایی احتمالا کچل خواهید بود، ولی با این حال پردازش سه بعدی چهره برای هر فردی جالب خواهد بود و در این بین اگر با نرم افزارهای سه بعدی آشنا باشید قادر به دانلود یک نسخه obj از این مدل و کار بر روی آن خواهید بود.

با توجه به کاربردهای احتمالی این فناوری، ویزاگو گزینه های زیادی برای کسب درآمد از محصول خود پیش رو دارد. ماتیاس آمبرگ که از توسعه دهندگان این فناوری است می گوید:

ما خدمات خود را به عنوان محصولی مبتنی بر اشتراک B2B ارائه می دهیم. پرداخت حق اشتراک ماهیانه به شما امکان استفاده از این سرویس و نیز حمایت از آن را می دهد. حق اشتراکی که علاوه بر این، هزینه های ناشی از پردازش و محاسبات این سرویس را نیز پوشش خواهد داد.

ویزاگوی تازه وارد، طرفدارانی نیز پیدا کرده و اولین قرار داد آنها با شرکت Metail به امضاء رسیده است. این شرکت که کارش تولید اتاق‌های پرو است قصد دارد از این تکنولوژی در یک شرکت بریتانیایی که در زمینه تولید و خرده فروشی لباس فعالیت می کند، استفاده نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات