نسخه RT تبلت Surface مایکروسافت همزمان با انتشار ویندوز 8 روانه بازار خواهد شد

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت امروز تایید کرد که نسخه RT تبلت Surface در همان روزی که ویندوز 8 منتشر می‌شود به فروش گذاشته خواهد شد.
تبلیغات

وب‌سایت CNET در یکی از گزارشات شرکت مایکروسافت که برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تهیه شده بود، تاریخ انتشار این تبلت را مشاهده کرده است.

نسخه بعدی سیستم عامل ما، ویندوز 8 در تاریخ 26 اکتبر ( 5 آبان ) 2012 در دسترس همگان خواهد بود و در همان زمان ما شروع به فروش تبلت Surface خواهیم کرد، تبلتی که توسط مایکروسافت طراحی و تولید شده است.

مایکروسافت قبلا این تبلت را در کنفرانسی که در لس انجلس برگزار شده بود برای اولین بار معرفی کرد. تا به امروز مایکروسافت  قیمت تبلت خود را اعلام نکرده و تنها به گفتن اینکه این قیمت قابل رقابت است بسنده کرده است.

مایکروسافت قبلا هم به فروش این تبلت سرفیس همزمان با انتشار ویندوز 8 اشاره کرده بود و همچنین اعلام نموده بود که نسخه اینتل به همراه Windows 8 Pro حدود ۹۰ روز بعد از نسخه RT به فروش خواهد رسید.

با وجود شایعاتی که در رابطه با قیمت Surface وجود دارد، کارشناسان معتقدند که قیمت تبلت نسخه RT معقول خواهد بود و می‌تواند با دیگر تبلت‌های ARM رقابت کند. همچنین نسخه اینتل با اولترابوک‌های دیگر رقابت خواهد کرد و قیمتی مشابه آنها خواهد داشت. بالمر در سخنان خود از Surface به عنوان یک نقطه هدف در زمینه طراحی نام برده و گفته است که در ۱۲ ماه آیند چند میلیون دستگاه از این تبلت را خواهد فروخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات