۱۱ تلفن گلکسی اس ۳، هدیه سامسونگ به مشتریان ایرانی فروشگاه Samsung Apps

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش سامسونگ امکان خرید نرم‌افزارهای اندرویدی از طریق کارت‌های بانکی عضوی شتاب را در فروشگاه Samsung Apps میسر کرد.
تبلیغات

حال در راستای تشویق کاربران به استفاده از این فروشگاه نرم‌افزاری، به ۱۱ نفر از کاربرانی که از این فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را تهیه می‌کنند، ۱۱ دستگاه تلفن گلکسی اس ۳ هدیه می‌دهد.

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم سامسونگ امکان خرید اپلیکیشن‌های اندروید را از فروشگاه Samsung Apps و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب برای مشتریان ایرانی خود فراهم کرده است. این امکان مخصوصا در زمانی که دسترسی به گوگل پلی برای کاربران ایرانی محدود شده، ارزشمند به نظر می‌رسد. حال سامسونگ برای کاربران ایرانی طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته تا آنها را به استفاده از Samsung Apps بیشتر تشویق کند.

سامسونگ در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که به ۱۱ نفر از مشتریان Samsung Apps، یازده دستگاه تلفن Galaxy S III هدیه می‌کند. این طرح به این شکل اجرا خواهد شد: شخصی که ۱۰۰ هزارمین نرم‌افزار را از فروشگاه نرم‌افزار سامسونگ خریداری کند، برنده اولین Galaxy S III خواهد شد. پس از آن هر ۱۰ هزارمین خریدار بعدی برنده یک گوشی سامسونگ Galaxy S III دیگر می‌شود یعنی ۱۱۰ هزارمین، ۱۲۰ هزارمین تا ۲۰۰ هزارمین خریدار نرم‌افزار از فروشگاه «سامسونگ اپس» برنده یک دستگاه گلکسی اس ۳ خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه نمایید.

سامسونگ همچنین قرار است هر چند وقت یکبار آمار تعداد نرم‌افزارهای خرید شده را در وب سایت Samsung Apps منتشر کند تا کاربران بدانند تا جایزه چقدر فاصله دارند.

اگر شما هم از فروشگاه نرم‌افزار سامسونگ برای دانلود نرم‌افزارهای مورد نیاز خود استفاده می‌کنید در بخش نظرات تجریبات خود را با دیگران در میان بگذارید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات