فیس‌بوک و اچ‌تی‌سی در حال همکاری برای تولید تلفن هوشمند جدید هستند

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این شنیده بودیم که HTC و فیس‌بوک در حال ساخت یک تلفن جدید اندرویدی می‌باشند و حالا بلومبرگ اعلام کرده که تلفن هوشمند این همکاری قرار است در نیمه اول سال میلادی آینده وارد بازار شود. هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این تلفن منتشر نشده اما دلیل به تاخیر افتادن عرضه این تلفن بیان شده است.
تبلیغات

هنوز هیچ‌کدام از دو شرکت فیس‌بوک و اچ‌تی‌سی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند اما براساس گزارش بلومبرگ، تلفن جدید اچ‌تی‌سی و فیس‌بوک قرار بوده امسال وارد بازار شود اما اچ‌تی‌سی برای جلو بردن پروژه‌های فعلی خود و توسعه محصولاتش در بازار، پروژه مشترک دو شرکت را به عقب انداخته است.

گزارش‌های قبلی از این حکایت داشتند که فیس‌بوک در حال توسعه سیستم‌عامل خود است، که بر روی پلتفرم اندروید گوگل کار می‌کند.

جالب است بدانید که بیش از نیمی از ۹۰۰ میلیون کاربر فیس‌بوک از طریق تلفن‌هوشمند و تبلت به این شبکه اجتماعی متصل می‌شوند. فیس‌بوک در سال گذشته از تبلیغات در نرم‌افزار موبایل فیس‌بوک، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده است و این بدین معناست که فیس‌بوک پتانسیل بسیار خوبی را برای جذب کاربران این شبکه اجتماعی به تلفن هوشمند اختصاصی خود خواهد داشت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا محصول مشترک اچ‌تی‌سی و فیس‌بوک مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟ شما چقدر از تلفن هوشمند خود برای وب‌گردی و اتصال به شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات