تصاویر جدید از باز کردن جعبه Galaxy Note 10.1 : حافظه رم 2 گیگابایتی و قابلیت ارسال پیام کوتاه [بروز شد]

سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
کاربران زومیت به خاطر دارند که اولین بار تبلت Galaxy Note 10.1 در نمایشگاه MWC معرفی شد. از آن زمان تاکنون اخبار مختلفی در مورد تغییرات ایجاد شده در این تبلت، منتشر گردید، از تغییر سخت‌افزار گرفته تا تعبیه شدن جای قلم S-pen، که همگی نوید یک تبلت بهتر را می‌دادند. حال The brave Post تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد توانسته یک تبلت Galaxy Note 10.1 سفید رنگ را دراختیار بگیرد.
تبلیغات

با اینکه ما بخش عمده‌ای از مشخصات سخت‌افزاری این تبلت مانند پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی ، دوربین 5 مگاپیکسلی پشت، پشتیبانی از استاندارد شبکه HSPA+ ( که در ایران بی استفاده است) و محل قرارگیری قلم S-pen ، را قبلا دیده بودیم، اما مشخصه جدیدی توسط این وب‌سایت منتشر شده که داشتن 2 گیگا بایت حافظه رم به جای 1 گیگا بایت را نشان می‌دهد.

Galaxy Note 10.1

همچنین گفته شده که این تبلت تعامل بسیار نزدیکی با تلفن هوشمند شما خواهد داشت و می‌تواند به‌عنوان اسپیکر فون استفاده شود یا با استفاده از آن پیام کوتاه ارسال یا دریافت گردد. هنوز معلوم نیست که چه فن‌آوریی برای این موضوع به کار رفته است. مشابه این تکنولوژی قبلا در TouchPad شرکت HP نیز به کار رفته بود که درآن از سیستم MAP -Bluetooth Message Access Profile استفاده می‌شد، ولی با از میان رفتن آن تبلت از بازار این تکنولوژی هم به فراموشی سپرده شده بود.

Galaxy Note 10.1 Front

امیدواریم این حافظه 2 گیگا بایتی رم به معنای رزولوشن بالاتر صفحه‌نمایش که قبلا 1280 در 800 اعلام شده بود باشد و گلکسی نوت ۱۰.۱ نیز همانند Transformer pad infinity شرکت اسوس به صفحه‌نمایش 1920 در 1200 مجهز شده باشد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد معرفی این تبلت را در کنفرانس آینده خود که چند هفته بیشتر به آن باقی نمانده، داشته باشد و زومیت نیز بی‌صبرانه منتظر پوشش خبری این کنفرانس خواهد بود.

به‌روزرسانی : متأسفانه در منبع خبری به رزولوشن 1280 در 800 اشاره شده که در بازار رقابتی پرفشار تبلت عجیب به نظر می‌رسد.‬

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات