ال‌جی از مانیتورهای جدید IPS در سایز‌های ۲۳ و ۲۷ اینچ از سری IPS7 پرده‌برداری کرد

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
ال جی مانیتورهای IPS جدید خود را در سایزهای ۲۳ و ۲۷ اینچ و پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی رونمایی کرد.
تبلیغات

ال‌جی سری جدید مانیتورهای IPS خود را با نام IPS7 معرفی کرد. حاشیه دور مانیتورهای این سری از مانیتور ال جی بسیار باریک و حدود ۱.۲ میلی‌متر است. این مانیتورها که در دو سایز ۲۳ و ۲۷ اینچ وارد بازار خواهند شد دارای رزولوشن 1080p و پورت MHL برای اتصال به ابزارهای موبایل مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هستند.

مانیتورهای IPS نسبت به مانیتورهای معمولی که دارای پنل TN هستند، رنگ‌ها را به‌صورت دقیق و واقعی‌تر نمایش داده و زاویه دید آن‌ها نیز بسیار وسیع‌تر از مانیتورهای معمولی است. پیش از این مانیتورهای مجهز به پنل IPS دارای قیمت بسیار بالایی بودند اما با پیشرفت تکنولوژی قیمت این پنل‌ها و متقابلا قیمت مانیتورهای IPS کاهش یافته است.

مقاله‌های مرتبط:

    سری جدید انواع IPS مانیتور ال‌ جی که در دو سایز ۲۳ و ۲۷ اینچ وارد بازار خواهند شد دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، خروجی HDMI، پورت MHL یا Mobile High Definition Link هستند. پورت MHL امکان اتصال دوربین‌های عکاسی و تلفن‌های هوشمند را به مانیتور آسان می‌کند. حتی زمانی‌که ابزاری از طریق پورت MHL به مانیتور متصل باشد هم‌زمان باتری داخلی آن نیز شارژ می‌شود. اطلاعات بیشتر را در دایرکتوری آی‌تی زومیت بخوانید.

    هنوز قیمت مانیتورو زمان عرضه دقیق آن‍‌ها به بازار اعلام نشده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات