سامسونگ زمان معرفی گلگسی مهم دیگر را ۲۵ مردادماه تعیین کرد

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به خبرگزاری‌های مختلف اعلام کرده که در روز چهارشنبه ۱۵ آگوست (۲۵ مردادماه) قصد معرفی یک گلگسی مهم دیگر را دارد. هنوز دقیقا مشخص نیست که در این کنفرانس، یک تلفن‌هوشمند تازه معرفی خواهد شد یا تبلت Galaxy Note 10.1 که اولین بار در نمایشگاه MWC به نمایش درآمد، قرار است وارد بازار شود.
تبلیغات

احتمال معرفی Galaxy Note 2 نیز وجود دارد پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی تلفن گلکسی نوت ۲ با صفحه نمایش بزرگتر منتشر شده بود اما زمان معرفی آن را نمایشگاه IFA 2012 اعلام کرده بودند. در آن شایعات ابعاد نمایشگر نسل دوم تلفن/تبلت گلکسی نوت، ۵.۵ ذکر شده بود.

اما اگر قرار باشد سامسونگ گلکسی نوت ۲ را در IFA معرفی کند احتمال دارد در این کنفرانس یک تبلت جدید از سوی این شرکت کره‌ای معرفی شود. شاید هم Galaxy Note 10.1 که اولین بار در MWC از آن پرده‌برداری شد، آماده عرضه به بازار شده باشد. اگر بخاطر داشته باشید تبلت Galaxy Note 10.1 از نظر سخت‌افزاری به جز قلم دیجیتالی S-Pen، مورد جذابی و جدیدی نداشت. این تبلت مجهز به پردازنده 2 هسته ای Exynos با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت، دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو بود و رزولوشن صفحه نمایش آن نیز 1280x800 پیکسل اعلام شد.

به نظر شما سامسونگ قصد معرفی چه محصولی را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات