دو نرم افزار مفید و کاربردی آیفون و اندروید برای علاقه‌مندان به المپیک 2012

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
از آنجایی که کمتر از ۱۰ روز تا شروع المپیک ۲۰۱۲ لندن زمان باقی مانده است، تمام علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی بدنبال راه‌های مختلفی برای دستیابی به اطلاعات، اخبار و تصاویر مرتبط با این رویداد بزرگ ورزشی هستند. اگر صاحب تلفن یا تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد هستید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با دو نرم‌افزار مناسب المپیک آشنا شوید.
تبلیغات

نرم‌افزار London 2012 Join

نرم‌افزار رسمی المپیک ۲۰۱۲ لندن هم برای شمایی که قصد سفر به لندن و مشاهده زنده مسابقات را دارید و هم برای ما که از راه دور اخبار مسابقات مختلف را دنبال می‌کنید، اطلاعات جالبی را ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار حدود ۸ مگابایت حجم دارد اما پس از اجرا نیز حدود ۸۰ مگابایت دیگر دانلود می‌کند. با این برنامه می‌توانید زمان‌بندی تمام مسابقات به همراه جزئیات کامل مربوط به هر کدام را مشاهده کنید. در این نرم‌افزار هر گونه اطلاعاتی که در مورد المپیک نیاز داشته باشید جمع‌آوری شده است. آدرس استادیوم‌ها، رستوران‌های نزدیک و موارد دیگر اینچینی نیز در کنار نتایج زنده مسابقات ارائه می‌شوند.

لینک دانلود London 2012 Join از Google Play یا 1Mobile یا iTunes اپل

توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم‌افزار نیاز به یک تلفن هوشمند مدرن با حافظه کافی دارید این برنامه روی تلفن‌های قدیمی خیلی خوب کار نمی‌کند.

نرم‌افزار BBC Olympics

اما اگر تلفن شما خیلی قوی نیست می‌توانید از نرم‌افزار اختصاصی بی‌بی‌سی برای دنبال نمودن رویداد‌های المپیک بهره ببرید. این نرم‌افزار نیز اطلاعات بسیار خوبی را در رابطه با رشته‌های مختلف المپیک ارائه می‌کند. در این نرم‌افزار علاوه بر اطلاعاتی همچون جداول زمان‌بندی مسابقات و نتایج هر رشته می‌توانید نظرات روز‌نامه نگاران را نیز بصورت زنده دنبال کنید.

لینک دانلود BBC Olympics از Google Play یا 1Mobile یا iTunes اپل

اگر شما هم نرم‌افزارهای مشابه‌ای را می‌شناسید در بخش نظرات آن را معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات