چطور مرورگرهای مختلف را به عنوان مرورگر پیشفرض آیفون/آیپد انتخاب کنیم؟

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، مرورگر پیشفرض آیفون و آیپد، سافاری است.
تبلیغات

بسیاری از کاربران دل خوشی از سافاری نداشته و همواره به دنبال مرورگرهای دیگری هستند. زومیت هم به همین دلیل مرورگرهایی همچون Atomic ،SkyFire ، Maven، Axis و کروم را به کابران اپل معرفی کرد تا بتوانند بیش از پیش از گشت و گذار در اینترنت لذت ببرند. در ادامه روش پیشفرض کردن هریک از این مرورگرها در آیفون/آیپد خود را آموزش می‌دهیم.

این آموزش مخصوص دستگاه‌های جیلبریک شده است، بنابراین اگر دستگاه خود را جیلبریک نکرده اید، پیش از مطالعه این مقاله، به قسمت آموزش‌ جیلبریک کردن آیفون در زومیت سری زده و دستگاه اپلی خود را جیلبریک کنید.

پس از جیلریک دستگاه، وارد سایدیا شده سپس ابتدا Manage و پس از آن Source  را انتخاب کنید در این قسمت دکمه Edit بالای صفحه را لمس کنید، سپس Add را انتخاب کرده و آدرس زیر را وارد نموده و صبر کنید تا اطلاعات به سایدیا اضافه شود:

http://rpetri.ch/repo

در انتها دکمه Return to Cydia نمایان می‌شود و شما را به صفحه اصلی سایدیا هدایت می کند.

Cydia-packages-page

اکنون از صفحه اصلی سیدیا، گزینه Search را انتخاب کرده و عبارت BrowserChooser را در آن تایپ کنید تا این نرم‌افزار را بیابید.

پس از نصب این نرم افزار (آموزش تصویری نصب نرم افزار از سیدیا) به Setting دستگاه خود مراجعه کرده و در قسمت انتهایی آن BrowserChooser را برگزینید.

BrowserChooser-tweak

در این مرحله می‌توانید مرورگر پیشفرض دستگاه آیفون یا آیپد خود را مشخص کنید تا هر گاه بر روی لینکی کلیک می‌کنید، مرورگر مورد علاقه‌تان باز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات