با کنترل خودکار Wi-Fi طول عمر باتری ابزار اندرویدی خود را افزایش دهید

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم تلفن یا تبلت اندرویدی دارید و با مشکل باتری و تمام شدن شارژ آن در زمان کار روبر نمی‌شوید از دو حالت خارج نیست یا خیلی خوش‌شانس هستید یا در استفاده از صفحه‌نمایش یا انتقال اطلاعات به‌شدت پرهیز می‌کنید. اما ما امروز قصد داریم نرم‌افزار Sentry را برای ابزارهای اندرویدی معرفی کنیم که با کنترل خودکار تنظیمات Wi-Fi باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.
تبلیغات

بسیاری از کاربران اندروید از تمام شدن سریع باتری تلفن‌شان شکایت می‌کنند. از طرفی اگر به اینترنت متصل نباشیم قادر به استفاده از بسیاری از امکانات تلفن‌های هوشمند نخواهیم بود. اما Wi-Fi همیشه بخش زیادی از انرژی ذخیره شده در باتری تلفن را مصرف می‌کند. نرم‌افزار Sentry به شما کمک می‌کند تا برای کنترل Wi-Fi قوانینی را تعریف کنید که این عامل باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری می‌شود.

ابتدا اپلیکیشن مجانی Sentry را از Google Play دانلود کنید.

سپس آن را اجرا کنید. در این برنامه می‌توانید تعریف کنید که اگر به عنوان مثال Wi-Fi روشن بود و تا مدت‌زمان خاصی به شبکه‌ای متصل نشد، بصورت خودکار خاموش شود. (این مقدار بصورت پیش‌فرض ۱۵ ثانیه است) همچنین از طریق Polling Interval می‌توانید تعریف کنید که مثلا هر ۳۰ دقیقه یک بار برای اتصال به شبکه Wi-Fi تلاش کند. این قابلیت حتی اگر Wi-Fi تلفن‌اندرویدی شما خاموش باشد نیز کار می‌کند.

Sentry

توجه داشته باشید که پس از تغییر تنظیمات، برای اعمال آن‌ها باید روی دکمه Activate در پایین برنامه کلیک کنید.

با این نرم‌افزار دیگر نیازی نیست Wi-Fi خود را برای همیشه روش نگه‌دارید، مثلا اگر از منزل یا محل کار خود خارج شوید و فراموش کنید که Wi-Fi را خاموش کنید این برنامه بصورت خودکار این کار را برایتان انجام می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات