ایسر از تبلت ۷ اینچی ۴ هسته‌ای Iconia A110 با قیمت زیر ۲۰۰ دلار پرده‌برداری کرد [Computex 2012]

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه Computex ۲۰۱۲ تایوان تقریبا خبری از اندروید نبود و بیشتر محصولات معرفی شده از تبلت تا اولترابوک و ابزارهای هیبریدی تبدیل شدنی، همگی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ معرفی شدند اما ایسر با معرفی تبلت ۴هسته‌ای ۷ اینچی با نام Iconia Tab A110 نظر بسیاری از علاقمندان اندروید را به خود جلب کرد. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ بوده و پردازنده آن نیز Tegra 3 چهار هسته‌ای انویدیا است.
تبلیغات

انویدیا پیش از این اعلام کرده بود که باید منتظر تبلت‌های ۴هسته‌ای مجهز به پردازنده Tegra 3 با قیمت زیر ۲۰۰ دلار باشیم. حال ایسر به ادعای انویدیا جامه عمل پوشانده است. افرادی که شانس کار کردن با A110 را در تایوان داشته‌اند، همگی به اتفاق معتقدند که A110 واقعا ارزش ۲۰۰ دلار را دارد. این تبلت مجهز به جدیدترین نسخه اندروید به همراه رابط کاربری بهینه شده ایسر است. به لطف پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 نیز برنامه‌ها به نرمی اجرا شده و بازده تبلت نیز کاملا قابل قبول است.

از نظر ظاهری A110 طراحی جذاب و ساده‌ای داشته و ضخامت آن نیز تنها ۱۱.۴ میلی‌متر است. اما زاویه دید نمایشگر ۷ اینچی آن که رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل دارد، خیلی خوب نیست. اگر این تبلت را در کنار Kindle Fire بگذارید بدون شک A110 را انتخاب خواهید کرد.

ایسر علاوه بر A110، تبلت A210 را نیز با مشخصات فنی یکسان اما با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش گذاشت. دیگر مشخصات فنی A210 کاملا مشابه A110است. هر دو تبلت دارای 1GB حافظه RAM، اسلات microSD، پورت USB و قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G هستند. البته A110 یک سوکت HDMI نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات