گیگابایت، از ۳ تلفن دو سیم‌کارته اندرویدی پرده‌برداری کرد [Computex 2012]

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
Computex که هم ساله در تایپه، پایتخت تایوان برگزار می‌شود یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های کامپیوتر در دنیا به شمار می‌رود. اما به نظر می‌رسد علاوه بر لپ‌تاپ و تبلت، تلفن هوشمند نیز در Computex 2012 جایگاه ویژه‌ای یافته است. گیگابایت که پیش از این حضور کم‌رنگی در صنعت موبایل داشته در نمایشگاه امسال، از چند مدل تلفن دو سیم‌کارته مجهز به اندروید ۴ پرده برداری کرده است. این تلفن‌ها مشخصات سخت‌افزاری نسبت معمولی داشته و انتظار می‌رود با قیمت رقابتی وارد بازار شوند.
تبلیغات

تلفن GSmart M1420 گیگابایت مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن WVGA یا ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده ۱ گیگاهرتزی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، بلوتوث و Wi-Fi است.

GSmart M1420

تلفن GSmart M1320 مجهز به صفحه نمایش کوچکتر ۳.۵ اینچی است اما رزولوشن آن با صفحه ۴.۳ اینچی M1420 یکسان است. M1320 دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM، دوربین ۳ مگاپیکسل، بلوتوث و Wi-Fi است.

2 GSmart M1320

تلفن دیگر اندرویدی گیگابایت GSmart G1362 نام دارد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچ، پردازنده ۱.۲ گیگاهرتز، ۴گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM و یک دوربین VGA در جلو گوشی است.

3 GSmart G1362

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و یا زمان عرضه این تلفن‌ها اعلام نشده است. اما از آنجایی که محصولات جدید گیگابایت از نظر مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری قادر به رقابت با محصولات محبوب بازار نیستند، مشخصا تنها شانس گیگابایت برای فروش این محصولات، قیمت‌گذاری کاملا رقابتی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات