سونی سرویس پلی استیشن پلاس را گسترش می‌دهد [E3 2012]

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سونی، غول الکترونیکی شرق دور، باید یک سرویس بازی‌های خانگی آنلاین جذاب راه‌اندازی کند تا بتواند کرسی قدرت را در این زمینه از مایکروسافت برباید. در همین راستا سونی، برای سرویس پلی‌استیشن پلاس خود طرحی نو در نظر گرفته که می‌تواند تا حدودی از نفوذ بیش از پیش XBox مایکروسافت بکاهد. پیش‌تر مایکروسافت با ارائه امکاناتی که برای کنسول بازی‌اش در نظر گرفته بود، آن را به سلطان بلامنازع بازی‌های رایانه‌ای آنلاین بدل ساخته بود. حال سونی می‌کوشد تا از رقیب عقب نیفتد و اگر بخت یاری کند از آن پیشی بگیرد.
تبلیغات

اواخر این هفته، کاربران عضو سرویس پلی استیشن‌ پلاس قادر خواهند و تا 12 بازی مطرح را دانلود نمایند. برخی از این بازی‌ها عبارتند از Infamous 2، LittleBiPlaet2، SaintsRow2.

جک ترتون، مدیر عامل و رئیس پلی‌استیشن که در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه بازی E3 شرکت کرده بود اعلام کرد این شرکت می‌کوشد تا هر ماه بازی‌های رایگان بیشتری را در اختیار کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس خود قرار دهد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس برای نخستین بار در نمایشگاه E3 سال 2010 معرفی شد و در ژوئن 2012 به بهره‌برداری رسید. حال حساب‌های طلائی این سرویس، فروش بازی‌های روز را با تخفیف ویژه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از این گذشته، ارائه نسخه آزمایشی و کاملی از بازی‌ها در کنار دسترسی به دموها و نسخه آزمایشی و سایر سرویس‌های کنسول بازی پلی استیشن 3 از جمله مزایای این سرویس آنلاین به حساب می‌آید.

با وجودی که پلی استیشن پلاس هرگز نتوانست در رقابت خدمات آنلاین به پای سرویس ایکس باکس لایو شرکت مایکروسافت برسد، به تازگی می‌کوشد تا با ارائه قابلیت‌های جذاب و تازه، هر چه بیشتر کاربران را به خود مشغول و سرگرم نماید.

آیا ارائه این قابلیت‌های تازه می‌تواند درهای بخت و اقبال و مشتری را برای سونی بگشاید؟ نظر شما در این باره چیست؟ خدمات دهی کدام کنسول بازی توانسته نظر مثبت شما را به خود جلب نماید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات