MSI از تبلت / اولترابوک تبدیل‌شدنی با نام Slider S20 پرده برداری کرد [Computex 2012]

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه Computex 2012 تایوان، مملو از محصولات متنوع و جذاب مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ شده است. در این میان MSI نیز با یک محصول متفاوت هیبریدی با نام Slider S20 نظر بازدیدگنندگان را به خود جلب کرده است. S20 یک اولترابوک ۱۱.۶ اینچی لمسی و تبدیل شدنی است که براساس طرح ارائه شده توسط Letexo ساخته شده است. MSI Slider S20 دارای یک کی‌برد فیزیکی کشویی است و صفحه چند-لمسی آن از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر S20 را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

Slider S20 با سیستم‌عامل ویندوز ۸ عرضه خواهد شد. این محصول هیبریدی مجهز به پردازنده اینتل، 4GB حافظه RAM، پورت USB 3.0، بلوتوث ۴ و خروجی HDMI است. مهمترین مزیت Slider قابلیت تبدیل شدنش از اولترابوک به یک تبلت تمام‌عیار ویندوز ۸ است.

کی‌برد فیزیکی کشویی S20 همانند تلفن هوشمند Motorola Droid کار می‌کند و در پشت محصول جمع می‌شود. وقتی که کی‌برد در پشت Slider S20 جم می‌شود با یک تبلت ضخیم ویندوز ۸ روبرو می‌شوید. البته در نظر داشته باشید که به لطف پردازنده Ivy Bridge اینتل، سرعت و قدرت این تبلت ویندوزی بسیار بالاتر از تبلت‌های ARM است.

MSI اعلام کرده که طراحی Slider S20 تقریبا نهایی شده و قصد دارد این محصول را در سه ماه سوم سال جاری وارد بازار کند. Slider S20 با دو مشخصات فنی مختلف و با قیمت بین ۹۹۶ تا ۱۱۲۱ دلار به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات