ایسر، اولترابوک‌های Aspire S7 را با صفحه لمسی ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچ و رزولوشن Full HD معرفی کرد [Computex 2012]

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌های ویندوز ۸، لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را نیز به نمایش گذاشت. اولترابوک‌های Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های معمولی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. بدنه آلومینومی Aspire S7 جلوه زیبایی را به آن داده است اما نکته قابل توجه در این اولترابوک‌ها صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p است. مشخصات فنی اولترابوک‌های Aspire S7 به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

اولترابوک‌های Aspire S7 ایسر در دو سایز ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچ عرضه خواهند شد. ایسر ادعا می‌کند که اولترابوک ۱۱.۶ اینچی S7 کوچکترین اولترابوک لمسی دنیا است. این اولترابوک تنها ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

طراحی لولای درب هر دو لپ‌تاپ ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچی Aspire S7 به نحوی است که نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می‌شود. نمایشگر هر دو اولترابوک نیز دارای رزولوشن فوق‌العاده Full HD یا ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

پردازنده اولترابوک‌های Aspire S7 از خانواده Ivy Bridge و گرافیک آنها نیز Intel HD است. ایسر ادعا کرده که طول عمر باتری اولترابوک ۱۳.۳ اینچی حدود ۱۲ ساعت و ۱۱.۶ اینچی حدود ۹ ساعت است.

اولترابوک‌های سری Aspire S7 همزمان با انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ وارد بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات