ال‌جی اولترابوک‌های جدید ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی سری X Note را با نسل سوم پردازنده اینتل معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی سری جدید‌ لپ‌تاپ‌های خود را با عنوان Super Ultrabooks معرفی کرد. اولترابوک‌های جدید ال‌جی مجهز به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 از نسل سوم اینتل (Ivy Bridge) هستند. از مهمترین مزایای لپ‌تاپ‌های جدید سری X Note ال‌جی می‌توان به حافظه سریع SSD، ظاهر زیبا و ضخامت و وزن کم اشاره کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

اولترابوک Z450 مجهز به دو حافظه ذخیره‌سازی، دیسک سخت 500GB و SSD است. از SSD برای بوت سریع سیستم‌عامل و از دیسک‌سخت حجیم برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌شود. هنوز مشخص نیست که Z350 نیز علاوه بر حافظه SSD به دیسک سخت نیز تجهیز شده است یا خیر.

شاسی و بدنه هر دو اولترابوک Z350 و Z450 یک شکل است. هر دو اولترابک ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی جدید ال‌جی همانند بسیاری از اولترابوک‌های دیگر بازار دارای بدنه آلومینومی نقره‌ای با کی‌برد مشکی و صفحه نمایش براق هستند.

Z350 تنها ۱۴.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد. ال‌جی اعلام کرده که در سری جدید لپ‌تاپ‌های X Note خود توانسته حاشیه دور نمایشگر و بدنه اصلی را باریکتر کند تا جایی که لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی جدید ال‌جی به اندازه لپ‌تاپ‌های ۱۲ اینچی فضا اشغال می‌کند. این موضوع باعث کاهش حجم و وزن Z350 شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ال‌جی ادعا می‌کند که مدت زمان بوت‌ اولترابوک‌های جدید X Note تنها ۹ ثانیه است!

هر دو لپ‌تاپ جدید ال‌جی از فناوری WiDi اینتل برای انتقال تصویر 1080p بصورت بی‌سیم از لپ‌تاپ به تلویزیون پشتیبانی می‌کنند.

هنوز جزئیات بیشتر فنی و همچنین زمان عرضه و یا قیمت اولترابوک‌های جدید ال‌جی اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات