تبلت سرفیس مایکروسافت، تنها قابلیت اتصال با Wi-Fi را خواهد داشت؟

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا درگاه سیم‌کارت در تبلت سرفیس مایکروسافت وجود ندارد و تنها امکان اتصاب به شبکه‌ی وای‌فای در آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

اولین تبلت مایکروسافت که سرفیس نام دارد، در کنفرانس مایکروسافت، گرد و خاک زیادی به پا کرد و با اینکه هنوز وارد بازار نشده، نظر بسیاری را به خود جلب نموده است. اگرچه هنوز مشخصات کامل تبلت جدید مایکروسافت ارائه نشده است، ولی با وجود همین مشخصات ناقص، عده‌ای به داوری و مقایسه این محصول با آیپد می پردازند. اما شایعه‌ای از سوی خبرگزاری‌های مختلف در فضای وب منتشر شده که نشان می دهد سرفیس قرار نیست مجهز به 3G یا 4G باشد و فقط در نسخه Wi-Fi عرضه خواهد شد.

به نقل از بلومبرگ، منابع مختلف نزدیک به مایکروسافت اعلام کرده‌اند که این کمپانی تمام تلاش خود را برای پایین نگه داشتن قیمت سرفیس می‌کند تا بتواند با رقیبانی چون ترنسفورمر پرایم اسوس و آیپد اپل رقابت کند و به همین منظور، تنها نسخه Wi-Fi تبلت خود را ارائه می‌کند. البته این منابع ذکر نکرده‌اند که این خبر مربوط به سرفیس نسخه RT است یا سرفیس ویندوز 8؟

مشخصات کلی سرفیس

سرفیس در سایز 10.6 اینچ و در دو نسخه ویندوز8 (CPU اینتل Ivy Bridge) و ویندوز RT (پردازنده ARM) عرضه خواهد شد. نسخه ویندوز RT آن بسیار باریک بوده و تنها 9.3 میلیمتر ضخامت دارد. ضمن اینکه نمایشگر آن از نوع Gorilla Glass 2 است.

رزولوشن نسخه ویندوز 8 پرو این محصول Full HD بوده و مجهز به USB 3.0 فول سایز است.

به نظر شما قابلیت اتصال به شبکه 3G چقدر اهمیت دارد؟ آیا شایعات بلومبرگ در این مورد صحیح است؟ امیدواریم به زودی قیمت این محصول مشخص شود تا بتوانیم در مورد آن قضاوت کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات