انگلیسی مخصوص مسافرت را در آیفون و آیپد خود بیاموزید

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
قصد دارید زبان انگلیسی یاد بگیرید؟ از طریق این اپلیکیشن در آیفون و آیپد انگلیسی یاد بگیرید.
تبلیغات

اپ آموزش زبان انگلیسی در انواع مختلف وجود دارند. برخی از این برنامه‌ها، اطلاعات آموزشی را دسته‌بندی کرده و کلمات، گرامر و اصطلاحات خاصی را به کاربر آموزش می‌دهند. به طور مثال برنامه‌های "انگلیسی در سفر"، کلمات و اصطلاحاتی که در سفر به آنها نیاز پیدا می‌کنید را به شما ‌می‌آموزد، درحالیکه برنامه "انگلیسی در تجارت" بیشتر با اصطلاحات و گرامر زبان بازرگانی سر و کار دارد. برنامه‌ای که در این مقاله آن را معرفی می کنیم، یک برنامه آموزش زبان انگلیسی بسیار کامل و تمام عیار برای افرادی است که قصد مسافرت دارند.

Travel English یک برنامه بسیار جامع و کامل است که از 15 درس تشکیل شده است.

در هر درس تعدادی کلمه بسیار ضروری و مهم که برای مسافرت‌های خود به آنها نیاز پیدا خواهید کرد به شما آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید این کلمات را مانند فلش‌کارت علامت بزنید تا بدانید معنی کدامیک را به خاطر سپرده‌اید.

علاوه بر این فایل‌های ویدئویی و صوتی موجود در این برنامه نیز به تقویت شنیداری زبان انگلیسی بسیار کمک خواهند کرد.

Travel English برای یاد دادن کلمات به شما از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که پس از پایان هر درس، کلمات ضروری را به خوبی به خاطر سپرده‌اید.

البته برخی از فایل‌های صوتی و تصویری (به جز تلفظ کلمات)، باید در حین اجرای برنامه، دانلود شوند که حجم بسیار کمی داشته و به سادگی قابل دریافتند. به طور مثال اگر تمایل دارید مکالمات موجود در برنامه، برای شما خوانده شود باید فایل صوتی آن را دریافت کنید.

اگر شما هم تمایل به دانلود این برنامه جالب و کاربردی دارید، به یکی از روش‌های زیر اقدام به نصب این برنامه کنید:

  • اگر گوشی خود را جیلبریک نکرده‌اید باید این برنامه 3 دلاری را از آیتیونز خریداری کنید. برای این منظور ابتدا یک کارت هدیه خریداری کرده و سپس اقدام به نصب برنامه کنید.
  • اما اگر آیفون یا آیپد خود را جیلبریک کردید، همین حالا به App Center زومیت مراجعه کرده و Travel English را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

فراموش نکنید که در بخش نظرات، برنامه‌های کاربردی که همه روزه از آن استفاده می‌کنید را به زومیت و سایر کاربران معرفی کرده و نظر خود را در مورد برنامه Travel English به ما اعلام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات