شارپ رابط‌کاربری اختصاصی خود را با نام Feel UX برای ابزارهای اندرویدی معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
شارپ اولین تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را راهی بازارهای شرق آسیا نموده است. این دستگاه‌ها هنوز وارد بازارهای اروپا و آمریکا نشده‌اند ولی شارپ در همین ابتدا تصمیم گرفته که دستی به سر و روی رابط کاربری خود بکشد. انتقادها نسبت به رابط کاربری نه چندان جالب این کمپانی زیاد بوده و به همین دلیل این کمپانی قبل از ورود به بازارهای جهانی با کمپانی طراحی frog وارد همکاری شده تا یک پوسته کاملا متفاوت و مناسب را برای اندروید طراحی کنند.
تبلیغات

در حالی که نیم کره غربی هنوز رابط کاربری کنونی شارپ را تجربه نکرده است، اعلام شده که این کمپانی با شرکت طراحی frog همکاری خواهد کرد تا Feel UX را به یک تجربه جدید به صورت «به شدت شخصی‌سازی شده» و «خیره کننده از لحاظ بصری» تبدیل نماید. این تغییرات، تابستان امسال بر روی موج بعدی گوشی‌های هوشمند AQUOS اعمال خواهد شد.

مهم‌ترین بخش‌های Feel UX شامل: مرور عکس‌ها و کارایی بهتر ویجت‌ها بدون نیاز به بازکردن قفل صفحه، می‌باشند. همچنین نمایش آب و هوا به شکل انیمیشن و زنده از دیگر خصوصیات رابط کاربری جدید شارپ است. اگر این مورد آخر برایتان «حس» آشنایی دارد، تنها نیستید. با این حال ما شیفته تلاش frog برای «ساده ساختن» صفحه خانه و تغییرات بخش مدیریت اپلیکیشن‌ها شده‌ایم. برخی از میانبرهای روی صفحه قفل شده به نظر بسیار کارا و مناسب هستند. ایتسوکی کوچی از مرکز جهانی توسعه محصولات شارپ بر این باور است که این رابط کاربری به آنها کمک می‌کند تا محصولات متمایزی را بسازند.

پس بهتر است خودتان نگاهی به رابط کاربری آن در ویدیو بالا بیاندازید. شاید هم در دام پوسته پر زرق و برق و دلربای شارپ بیفتیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات