پیش‌فروش تبلت A700 ایسر با نمایشگر 1080p و پردازنده ۴‌هسته‌ای Tegra 3 و قیمت ۴۴۹ دلار آغاز شد

پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
از حدود ۳ ماه پیش که اپل new iPad را با نمایشگر ۲٫۰۴۸ در ۱٫۵۳۶ پیکسلی معرفی کرد، هیچ تبلت اندرویدی که بتواند از نظر تراکم پیکسل نمایشگر با نسل سوم آیپد رقابت کند، وارد بازار نشد. اما حالا ایسر پیش‌فروش تبلت Iconia Tab A700 را با نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی آغاز کرده است. با این تبلت می‌توانید ویدیو با رزولوشن Full HD تماشا کنید. گالری تصاویر و جزئیات بیشتر A700 را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
تبلیغات

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی Iconia A700 رزولوشن 1080p داشته و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای آن نیز بسیار خوب است. A700 از نظر ظاهری شباهت زیادی به تبلت قبلی ایسر یعنی A510 دارد. Iconia A700 با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 32GB عرضه می‌شود اما از طریق اسلات microSD می‌توان حجم حافظه را تا 64GB افزایش داد.

صفحه نمایش لمسی A700 قادر به دریافت دستورات ۱۰ انگشتی است و پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 آن 1.3GHz سرعت دارد.

سیستم‌عامل این تبلت اندروید ۴ است و ایسر اعلام کرده که رزولوشن بالای صفحه نمایش باعث شده تا طول عمر باتری تبلت در زمان پخش پشت سرهم فیلم از ۱۲ ساعت به ۱۰ ساعت کاهش یابد.

ایسر قیمت بسیار رقابتی ۴۴۹ دلار را برای این تبلت اندرویدی در نظر گرفته است. اگرچه پیش‌فروش A700 از دیروز آغاز شده اما تحویل کالا از ماه آینده انجام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات